حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعال‌سازی بزرگراه سهند_تبریز با تملک اراضی با ۴ میلیارد تومان

شناسه : 9599 14 دسامبر 2017 - 4:05 182 بازدید

تبریز ما: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: عمده مشکل اساسی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند تملک بود که در جلسه دیروز تهران توافق شد تا ۴ میلیارد به فعال‌سازی کارگاه پرداخت پول مالکینی بود که قبلاً توافق شده ولی پولشان را دریافت نکرده بودند. به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: بازدید از […]

فعال‌سازی بزرگراه سهند_تبریز با تملک اراضی با ۴ میلیارد تومان
پ
پ


تبریز ما: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: عمده مشکل اساسی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند تملک بود که در جلسه دیروز تهران توافق شد تا ۴ میلیارد به فعال‌سازی کارگاه پرداخت پول مالکینی بود که قبلاً توافق شده ولی پولشان را دریافت نکرده بودند.

به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: بازدید از منطقه بزرگراه تبریز به سهند همراه با استاندار آذربایجان‌شرقی و جلسه با مسوولان در تهران منجر به نتایج مطلوبی از جمله تملک کامل اراضی شد.

وی افزود: دو مشکل اساسی در این پروژه از جمله آزادسازی اراضی و احداث پروژه وجود داشت که مشکل اول حل شده و برای مشکل دوم اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که مشارکت‌کننده پیگیر بوده و پیمانکار نیز کار خود را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: عمده مشکل اساسی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند تملک بود که در جلسه دیروز تهران توافق شد تا ۴ میلیارد به فعال‌سازی کارگاه که قبلاً توافق شده به مالکینی که تعهد داده شده ولی پولشان را دریافت نکرده بودند، اختصاص یابد که چک این موضوع نیز نوشته شده است.

اجرای بزرگراه تبریز- سهند در سال ۱۳۸۷ و با هدف کنترل و کاهش ترافیک اتوبان تبریز – آذرشهر به تصویب رسید و در سفر استانی رئیس جمهور وقت به آذربایجان‌شرقی، اعتبارات ویژه‌ای به این طرح اختصاص یافت و بعد از 10 سال هنوز خبری از افتتاح آن نیست و مسوولان هر سال وعده بهره‌برداری آن را برای سال بعد می‌دهند.

چند سالی است که قرار شده با اجرای طرح بزرگراهی به نام تبریز- سهند به طول 22 کیلومتر شاهد کاهش زمان تردد بین تبریز و شهر جدید سهند باشیم، پروژه‌ای که گفته می‌شود با بهره‌برداری از آن ساکنان سهند در کمتر از 10 دقیقه به تبریز خواهند رسید./ فارس

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.