حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ترانشه‌های ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی اصلاح و ساماندهی می‌شود

شناسه : 7942 30 اکتبر 2017 - 4:46 211 بازدید

تبریز ما: عملیات اصلاح و ساماندهی ترانشه های ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در راستای کاشت درخت و درختچه در کمربند سبز اتوبان ، توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز در حال اجراست. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه فضاهای […]

ترانشه‌های ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی اصلاح و ساماندهی می‌شود
پ
پ

تبریز ما: عملیات اصلاح و ساماندهی ترانشه های ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در راستای کاشت درخت و درختچه در کمربند سبز اتوبان ، توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز در حال اجراست.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه فضاهای سبز عملیات اصلاح و ساماندهی ترانشه های اتوبان شهید کسایی در حال اجراست .

 شهردار منطقه تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص این شهرداری به لحاظ واقع شدن در یک منطقه صنعتی که روزانه شاهد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین زیاد در این منطقه هستیم و در کنار آن فعالیت مراکز صنعتی و کارگاهی باعث شده که تولید ، نگهداری و انتخاب  گیاهان بر اساس شرایط مذکور و نوع خاک و آب و هوای آن صورت گیرد

وی همچنین به آبیاری مکانیزه فضاهای سبز منطقه اشاره و افزود: خوشبختانه با توجه به پیگیرها و زحمات واحد فضای سبز منطقه شاهد هستیم که سیستم آبیاری مکانیزه فضاهای سبز در برخی از مناطق این حوزه در حال انجام است که این عمل به نوبه خود باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در منابع آب می شود .

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.