حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فاز دوم پروژه مقبره‌الشعرا ۴۰ درصد پیشرفت دارد

شناسه : 10711 13 ژانویه 2018 - 6:44 403 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: فاز دوم پروژه مقبره‌الشعرا ۴۰ درصد پیشرفت دارد. به گزارش تبریز ما، علیرضا عمرانی‌فر با بیان این مطلب اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی، در سال ۱۳۹۲ به دستور شهردار وقت تبریز و با حمایت معاون عمرانی استاندار، وزارت ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و اداره […]

فاز دوم پروژه مقبره‌الشعرا ۴۰ درصد پیشرفت دارد
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: فاز دوم پروژه مقبره‌الشعرا ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا عمرانی‌فر با بیان این مطلب اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی، در سال ۱۳۹۲ به دستور شهردار وقت تبریز و با حمایت معاون عمرانی استاندار، وزارت ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف تحویل شهرداری منطقه ۱۰ شده‌است.

وی اضافه کرد: در این میان، شهرداری منطقه ۲ تبریز به مبلغ ۸ میلیارد تومان عقد قرارداد کرد و اقدامات مربوط به فاز اول به پایان رسید.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان این‌که  فاز دوم پروژه هم‌اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد، افزود: با توجه به گستردگی پروژه و وجهه شاخص آن، عمده ترین دلیل کندی اجرای پروژه، عدم پرداخت به موقع نقدینگی و مشکل بودجه است.

عمرانی‌فر تاکید کرد: نیازمند حمایت شورای محترم و مسئولان شهری و استانی برای تکمیل این پروژه هستیم.

وی با بیان این‌که عمده حجم این پروژه در زیرزمین انجام می شود، افزود: خاکبرداری پروژه انجام شده و سایر فازهای آن شامل آمفی تئاتر به ظرفیت ۳۶۰ نفر است.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۱۰ تبریز از عقد قراردادی با دانشکده تاریخ دانشگاه تبریز خبر داد و افزود: بر این اساس، حداقل ۵۰ تن از افراد شاخص مدفون در این مکان، به منظور ساخت سردیس و تندیس شناسایی می‌شوند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.