حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسیرگشایی فرشته جنوبی آماده نصب دال بتنی است

شناسه : 11186 24 ژانویه 2018 - 6:50 241 بازدید

تبریز ما: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه ۵ از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات عمرانی پوشش کانال فرشته جنوبی و آغاز نصب دال بتنی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، حسین درسخوان افزود: مسیر گشایی فرشته جنوبی به بارنج طبق زمانبندی در حال اجرا است. وی با […]

مسیرگشایی فرشته جنوبی آماده نصب دال بتنی است
پ
پ

تبریز ما: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه ۵ از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات عمرانی پوشش کانال فرشته جنوبی و آغاز نصب دال بتنی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، حسین درسخوان افزود: مسیر گشایی فرشته جنوبی به بارنج طبق زمانبندی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که پوشش کانال واقع درمسیر، جزیی از این پروژه است، خاطرنشان کرد: پس از بازگشایی فاز اول ۲۴ متری فرشته جنوبی که اتوبان پاسداران را به کوی فرشته متصل کرده،  فاز دوم آن همراه باپوشش کانال آغاز شده و از پیشرفت ۷۰درصدی برخوردار است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه ۵ افزود: با پایان حجم وسیعی از پوشش کانال مرحله نصب دال‌های  بتنی شروع می شود.

درسخوان در ادامه با بیان اینکه پس از پوشش کانال واقع در مسیر به طول ۵۵۰ متر زیرسازی و آسفالت ریزی این مسیر شروع می شود، عمده هدف از پوشش کانال را ارتقای استانداردهای زیست محیطی برشمرد و گفت : ۲۴ متری فرشته جنوبی با ۱۵۰۰ متر طول اتوبان پاسداران را به بارنج متصل خواهد کرد.

 وی در ادامه افزود: پس از بهره برداری از مسیرگشایی فرشته جنوبی تردد از اتوبان پاسداران به محلات بارنج، ولیعصر دو، کوی استانداری و کوی ولیعصر میسر خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه ۵ همچنین خاطر نشان کرد: پیش از این دو مسیرگشایی ولیعصر۲ به بارنج و بارنج به کوی استانداری با۱۰۰میلیارد ریال هزینه و به طول ۲کیلومتر به بهره برداری رسیده بود.

درسخوان همچنین هزینه عملیات عمرانی مسیرگشایی فرشته جنوبی را ۲۰ میلیارد ريال خواند و ابراز امیدواری کرد این پروژه در کاهش ترافیک و دسترسی آسانتر ساکنین کوی فرشته جنوبی نقس آفرینی کند.  

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.