حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

به دنبال بهبود شاخص های نرم افزاری و ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی تبریز هستیم

شناسه : 9689 17 دسامبر 2017 - 2:55 331 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: به دنبال بهبود شاخص های نرم افزاری و ارتقای خدمات در حمل و نقل عمومی از جمله مشتری مداری ، حسن اخلاق ، رعایت مقررات و احترام به حقوق شهروندان تبریز هستیم. به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی با تاکید بر اینکه فعالان ناوگان عمومی شهر سفیران فرهنگی […]

به دنبال بهبود شاخص های نرم افزاری و ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی تبریز هستیم
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: به دنبال بهبود شاخص های نرم افزاری و ارتقای خدمات در حمل و نقل عمومی از جمله مشتری مداری ، حسن اخلاق ، رعایت مقررات و احترام به حقوق شهروندان تبریز هستیم.

به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی با تاکید بر اینکه فعالان ناوگان عمومی شهر سفیران فرهنگی تبریز نقش بسزایی در تبریز 2018 ایفا خواهند کرد گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری سمبل و الگوی تلاش و مجاهدت در عرصه خدمات شهری می باشد.

فرخ جلالی افزود: امروزه در تمامی کشورهای جهان چرخه اقتصاد بواسطه صنعت حمل و نقل به گردش در می آید و این مهم در سایه تلاشهای شبانه روزی رانندگان متعهد و خدوم محقق می گردد که بی وقفه در راستای پیشبرد اهداف صنعت حمل و نقل کشور قدم بر می دارند و از ارائه هیچ خدمتی به همنوعان خود در این امر دریغ نمی نمایند.

وی با اشاره به 26 آذر « روز حمل و نقل»اظعار داشت:  روز 26 آذر از شمار روزهایی است که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) در سال 1361 شمسی در بحبوحه جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس تحول شگرفی در صنعت حمل و نقل کشور پدیدآورد و پانزده سال پس از فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) با پیشنهاد وزارت راه و ترابری در سال 1376 از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور ، 26 آذر به عنوان « روز حمل و نقل » شناخته شد و این روز در تقویم ایران اسلامی ثبت و در یاد و خاطره مردم شریف ایران عزیز نقش بست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در پایان گفت: روز حمل و نقل و رانندگان را به تاکسیرانان خدوم و صدیق و سایر همکاران تلاشگرم در سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز که در طول سال بدون تعطیلی در عرصه حمل و نقل در سطح شهر فعالیت و ارائه خدمات به همشهریان می نمائید ارج نهاده و روز 26 آذر را که به نام روز « حمل و نقل و رانندگان » نامیده شده است تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.