حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ در تبریز

شناسه : 12055 28 فوریه 2018 - 7:56 332 بازدید

کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ با محورهای اصول استراتژی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات رسانه های اجتماعی در تبریز برگزار می شود. اصول بازاریابی دیجیتال، تبلیغات رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجوseo  و بهینه سازی با گوگل آنالیز از دیگر محورهای این کارگاه تخصصی خواهد بود.    همچنین بازاریابی با […]

برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ در تبریز
پ
پ

کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ با محورهای اصول استراتژی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات رسانه های اجتماعی در تبریز برگزار می شود.

اصول بازاریابی دیجیتال، تبلیغات رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجوseo  و بهینه سازی با گوگل آنالیز از دیگر محورهای این کارگاه تخصصی خواهد بود.

 

 همچنین بازاریابی با موتور جستجویsem  از دیگر موارد ارائه شده در این کارگاه تخصصی خواهد بود که توسط مهندس شروین مشایخ  در این کارگاه ارائه خواهد شد.

 

این کارگاه به مدت ۲۰ ساعت از تاریخ بیست و هشتم فروردین سال آینده و روزهای سه شنبه و چهارشنبه توسط مدرسه بازاریابی در پارک علم و فناوری تبریز برگزار می شود.

 

 ثبت نام برای عموم علاقه مندان در این کارگاه آزاد میباشد علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه تخصصی به نشانی خیابان آزادی، ابتدای گلگشت، ساختمان پارک علم و فناوری، واحد112 مراجعه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام در این کارگاه بیست و چهارم اسفندماه امسال است.

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت اخذ اطلاعات با شماره تلفن 33364063 و یا آی دی تلگرامی @tabrizmarketing1 تماس حاصل نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.