حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات اجرایی باغ توت گلگشت ادامه دارد

شناسه : 11375 30 ژانویه 2018 - 7:06 219 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه دو تبریز گفت: علی رغم سردی هوا، با پیش‌بینی‌های فنی و عمرانی، طرح احیا و سامان‌دهی باغ توت گلگشت ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز اشاره به پایان عملیات خاکبرداری برای احداث سرویس بهداشتی در داخل پارک، افزود: احداث دو باب سرویس […]

عملیات اجرایی باغ توت گلگشت ادامه دارد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه دو تبریز گفت: علی رغم سردی هوا، با پیش‌بینی‌های فنی و عمرانی، طرح احیا و سامان‌دهی باغ توت گلگشت ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، باقر خوشنواز اشاره به پایان عملیات خاکبرداری برای احداث سرویس بهداشتی در داخل پارک، افزود: احداث دو باب سرویس بهداشتی در محوطه باغ توت گلگشت از جمله بخش‌های احیای پارک است که علی رغم سردی هوا هم اکنون در حال اجراست.

وی از تعریض مسیر کناری این باغ نیز خبر داد و گفت: برای تکمیل باغ توت گلگشت و سهولت استفاده از فضای آن، خیابان ۲۵ متری موجود در گلگشت به ۳۵ متری تعریض می شود.

شهردار منطقه دو از احداث جیب پارک در کنار این پارک خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر گلگشت همچنین در کنار این پارک، جیب پارکی در مساحت نزدیک به ۱۱۰ مترمربع، برای توقف خودروها نیز درنظر گرفته شده است.

باغ توت گلگشت، از مهم‌ترین پروژه‌های فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع تملک شده‌است.

با تملک و اجرای این پروژه، از قطع صدها اصله درخت توت ارزشمند جلوگیری شده‌است. ایجاد فضای مناسب برای انتظار و استراحت بیماران محدوده درمانی شهر، از دیگر مزیت‌های این بوستان محله‌ای است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.