حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیباسازی فاز اول بزرگراه دوکمال با ساماندهی و کف‌سازی بستر مهرانه رود

شناسه : 11388 30 ژانویه 2018 - 4:45 200 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: زیباسازی فاز اول بزرگراه دوکمال با ساماندهی و کف سازی بستر مهرانه رود وارد مرحله جدید شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: زیباسازی مسیر میدان شهیدفهمیده تا بارنج به عنوان فاز اول دوکمال با نورپردازی، نصب مبلمان شهری، […]

زیباسازی فاز اول بزرگراه دوکمال با ساماندهی و کف‌سازی بستر مهرانه رود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: زیباسازی فاز اول بزرگراه دوکمال با ساماندهی و کف سازی بستر مهرانه رود وارد مرحله جدید شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: زیباسازی مسیر میدان شهیدفهمیده تا بارنج به عنوان فاز اول دوکمال با نورپردازی، نصب مبلمان شهری، احداث مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری به پایان رسیده و در مرحله جدید کف سازی بستر رودخانه مهرانه رود نیز در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: برای ساماندهی و زیباسازی بستر مهرانه رود۳۰میلیارد ریال هزینه می شود.

 شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه این پروژه ۲کیلومتر طول دارد گفت: پس از بهره برداری از فاز اول بزرگراه ۶۰متری دوکمال، فاز دوم این طرح فرا منطقه ای درحد فاصل بارنج تا کوی استانداری به طول۲کیلومتر درحال اجرا است.

شهردار منطقه ۵ تبریز با بیان این‌که فاز اول بزرگراه دو کمال میدان شهید فهمیده را به بارنج متصل ساخته است، افزود: مسیرهای ویژه پیاده روی و دوچرخه سواری از مسیر دو کمال تا میدان فهمیده و کوی فرشته جنوبی نیز آماده بهره برداری است.

وی در پایان گفت : بستر مهرانه رود پس از سنگفرش شدن علاوه براینکه از خطرات سیل خواهد کاست در زیباسازی آن نقش اساسی خواهد داشت .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.