حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تسریع در پروژه مشارکتی آیسان/ دغدغه شهرداری، معضلات ترافیکی مرکز شهر است

شناسه : 12279 13 مارس 2018 - 10:44 249 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز بر لزوم تسریع در پروژه مشارکتی آیسان تاکید کرد و گفت: دغدغه اصلی شهرداری در خصوص این پروژه، معضلات ترافیکی و مشکلات شهروندان در بافت مرکزی شهر است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه آیسان، در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، […]

ضرورت تسریع در پروژه مشارکتی آیسان/ دغدغه شهرداری، معضلات ترافیکی مرکز شهر است
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز بر لزوم تسریع در پروژه مشارکتی آیسان تاکید کرد و گفت: دغدغه اصلی شهرداری در خصوص این پروژه، معضلات ترافیکی و مشکلات شهروندان در بافت مرکزی شهر است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه آیسان، در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، سرپرست شمال‌غرب بانک شهر، مدیرکل میراث فرهنگی استان و مدیران پروژه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مطابق تفاهم اولیه، شهرداری دارای منافع مشخصی در خصوص پروژه آیسان است، اما آن‌چه که بیش از این قبیل موضوعات مالی برای شهرداری مطرح است، مشکلاتی است که در این محل، سال‌هاست گریبان‌گیر مردم است.

وی ادامه داد: این پروژه با توجه به حجم و وسعت قابل‌توجه، فضای کلی مرکز شهر را تحت‌تاثیر قرار داده‌، از این رو، تاکید داریم که پیمانکار، باید با شتاب بیشتری پیش رفته و زمان‌بندی‌های عقب‌افتاده را جبران کند.

پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: پروژه آیسان، دارای شرایط مشخصی است که مطابق آن، تاخیر در اجرا، می‌تواند روند کار را پیچیده‌تر کند، از این رو لازم است تا مجموع عوامل پروژه، با  تعامل و هم‌افزایی مضاعف، شتاب بیشتری به پروژه ببخشند.

پروژه عظیم و مشارکتی آیسان، در بلوک گلستان، واقع در قلب بافت فرسوده شهر تبریز با حمایت بانک شهر در حال احداث است. این پروژه، با وسعت ۳۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع، شامل پنج بلوک در کاربری‌های تجاری، تفریحی، رفاهی، ورزشی، اداری و خدماتی است. قرارداد پروژه در مرحله اول، مربوط به اسکلت‌بندی ۱۱ طبقه  در مدت ۱۸ ماه‌ است. پروژه، در چهار ماه گذشته، با ۱۰ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و نصب ۵ هزار تن اسکلت، به پیشرفت ۲۰ درصد رسیده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.