حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لوله‌گذاری سه‌راه ابوریحان برای هدایت آب‌های سطحی

شناسه : 11842 18 فوریه 2018 - 6:06 214 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ از لوله گذاری خیابان سه راه ابوریحان برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا شهردار منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: همزمان با بارندگی های اخیر، لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی در سه راه […]

لوله‌گذاری سه‌راه ابوریحان برای هدایت آب‌های سطحی
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۳ از لوله گذاری خیابان سه راه ابوریحان برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا شهردار منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: همزمان با بارندگی های اخیر، لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی در سه راه ابوریحان  به طول ۳۱ متر آغاز شده است.

وی اضافه کرد: برای لوله گذاری این منطقه از ۸ شاخه لوله بتنی استفاده شده است.

موحدنیا گفت: لایروبی کانال ها و انهار و مسیرهای خروجی فاضلاب شهری از دیگر اقداماتی است که از سوی این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از لوله های خروجی جمع آوری آبهای سطحی و همچنین فاضلاب  حوزه منطقه ۳ نیازمند لایروبی است تا با رفع گرفتگی لوله ها و باز شدن مسیر های خروجی دیگر شاهد آبگرفتگی در سطح شهر نباشیم .

شهردار منطقه ۳ تبریز اضافه کرد: برای سایر نقاطی هم که در بارش های اخیر دچار آبگرفتگی شدند درحال برنامه ریزی برای لوله‌گذاری هستیم تا نسبت به رفع مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می شود، اقدام کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.