حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زیباسازی شمالغرب تبریز در آستانه بهار توسط شهرداری منطقه۶

شناسه : 12381 18 مارس 2018 - 19:28 428 بازدید

تبریز ما: شهرداری منطقه ۶ ضمن حذف زواید بصری پارکها، زیباسازی پل ها و معابر شمالغرب تبریز به استقبال نوروز می رود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، عملیات زیباسازی منطقه غرب و […]

زیباسازی شمالغرب تبریز در آستانه بهار توسط شهرداری منطقه۶
پ
پ

تبریز ما: شهرداری منطقه ۶ ضمن حذف زواید بصری پارکها، زیباسازی پل ها و معابر شمالغرب تبریز به استقبال نوروز می رود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، عملیات زیباسازی منطقه غرب و شمالغرب تبریز با حذف نازیبائیها، دیوارنویسی ها و زواید بصری محلات منطقه اجرا شد.

وی با اشاره به زیباسازی محلات و معابر منطقه با پاکسازی تابلوهای اضافی، دیوار نوشته های زائد و طراحی مناسب محیط با بهره گیری از رنگ ها و نقاشی سازگار، افزود: در این راستا زیباسازی پل مایان (بعثت) با طرح تلفیقی رنگ و چمن مصنوعی (دیوار پوشهای سبز) انجام گردید.

احمدزاده اذعان داشت: به منظور استقبال از بهار طبیعت بدلیل واقع شدن مسیرهای هوایی، ریلی و زمینی در غرب تبریز، توجه به زیباسازی و اصلاح چهره بصری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در اولویت این منطقه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پارکهای این حوزه در ایام نوروز جزو مهمانپذیرترین و مهمترین اماکن عمومی تبریز بوده و ورودی شمالغرب نیز یکی از مهمترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران در آستانه بهار طبیعت است.

به گفته شهردار منطقه ۶، عملیات رنگ کاری و حذف نازیبائیهای بصری در آستانه بهار طبیعت فضای زیبا و دلنوازی بوجود می آورد.

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.

مساحت کل فضای سبز منطقه ۱۱۵ هکتار شامل ۲۸ پارک و بوستان محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد که دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز و دو مسجد امام سجاد (ع) و نبی اکرم (ص) آماده میزبانی و تامین نیازهای مسافران نوروزی خواهند بود.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.