حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات تعریض و اصلاح هندسی میدان معلم آغاز شد

شناسه : 11573 06 فوریه 2018 - 4:04 180 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از تعریض و اصلاح هندسی فلکه معلم با هدف روان سازی ترافیک خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: تعریض و اصلاح هندسی فلکه معلم به عنوان یکی از مطالبات ترافیکی با انجام مطالعات لازم و پشتوانه […]

عملیات تعریض و اصلاح هندسی میدان معلم آغاز شد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار از تعریض و اصلاح هندسی فلکه معلم با هدف روان سازی ترافیک خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: تعریض و اصلاح هندسی فلکه معلم به عنوان یکی از مطالبات ترافیکی با انجام مطالعات لازم و پشتوانه فنی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار آغاز شد.

وی با بیان این‌که حجم ترافیکی به ویژه در ساعات اوج تردد، عبور از این میدان را برای شهروندان با مشکلاتی مواجه کرده بود، افزود: با تکمیل این طرح تا دو ماه آتی، شاهد روان‌سازی ترافیک در مسیر خواهیم شد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به نتایج مطلوب اصلاح هندسی زیرگذر فلسطین که اخیرا توسط منطقه اجرا شد، تصریح کرد: شناسایی و اصلاح نقاط کور ترافیکی، از ضرورت هایی است که مورد توجه شهرداری منطقه چهار است.
امجدی خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات تعریض و اصلاح هندسی فلکه معلم تدابیر ترافیکی لازم اتخاذ شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.