حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آزاد راه سردار شهید سلیمانی به زودی در هشترود به بهره برداری می‌رسد

شناسه : 32673 03 فوریه 2020 - 10:19 514 بازدید

فرماندار هشترود از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه عمرانی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و سایر در دهه فجر سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: آزاد راه سردار شهید سلیمانی نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد. به گزارش تبریزما، امین امینیان در جمع خبرنگاران خاطرنشان […]

آزاد راه سردار شهید سلیمانی به زودی در هشترود به بهره برداری می‌رسد
پ
پ

فرماندار هشترود از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه عمرانی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و سایر در دهه فجر سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: آزاد راه سردار شهید سلیمانی نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش تبریزما، امین امینیان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان هشترود در ۱۱۵ صفحه تدوین شده و در روزهای آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اجرای دیوار ساحلی رودخانه وسط شهر به طول ۶۰۰ مترمربع با اعتبار چهار میلیارد تومان در قالب اعتبارات ۱۰۱۲ ستاد بحران کشور، کلنگ زنی مدرسه شهری ۱۲ کلاسه شهید سردار سلیمانی با اعتبار اولیه دو میلیارد تومان، ساخت سه مدرسه خیرساز روستایی با هزینه یک میلیارد تومان و صدور مجوز احداث ۶۲ گلخانه با مقیاس کوچک در قالب کشاورزی نوین از اهم برنامه های ستاد دهه فجر هشترود است.

وی اظهار کرد: راه اندازی بیش از ۱۰واحد پرورش آبزی، کلنگ زنی اولین مجتمع فرهنگی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، بهسازی معابر ۲۹ روستا در قالب طرح هادی در بخش های نظرکهریز و مرکزی به مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، احداث درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان از دیگر خدمات دولت در این منطقه است که به بهره برداری خواهد رسید.

امینیان اضافه کرد: کار ساخت ساختمان و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی هشترود به اتمام رسیده که بعد از جذب نیرو به بهره برداری می‌رسید.

وی اظهار کرد: مشکل کم آبی چندین روستا با اعتبار ۶۴۵ میلیون تومان حل شده و ۱۶ خانه مددجویی نیز با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی پل روستای گنج آباد با اعتبار دو میلیارد تومان که ۴۰ روستا را در قالب توسعه قرار خواهد داد از طرح هایی است که افتتاح می‌شود.

وی گفت: شبکه گذاری لوله های فاضلاب مدرن شهری با اعتبار شش میلیارد تومان در ۳۲ کیلومتر، احداث تصفیه خانه فاضلاب مدرن با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح فاز اول کارخانه فرآوری کنسانتره مس با خلوص ۲۵ درصد با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح گاز رسانی به ۲۸ روستا به مبلغ ۱۳ میلیارد  و ۲۰۰ میلیون تومان، گاز کشی به ۱۹ روستا و واگذاری به پیمانکار با اعتبار پنج میلیارد تومان، به زیر کشت بردن ۱۰۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند،  ساماندهی جاده گردشگری سلامت با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و مرمت بقعه بایزید بسطامی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.