حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه های مشارکتی ناقص و متوقف شده باید احیا شود

شناسه : 9161 30 نوامبر 2017 - 5:44 192 بازدید

تبریز ما: در گذشته درآمدهای پایدار شهرداری تبریز با عملکرد غلط با قانع کردن کمیسیون سرمایه گذاری توسط تصمیم گیرندگان به فروش رسید است. به گزارش تبریز ما به نقل از شورای اسلامی کلانشهر تبریز ،جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با حضور اکثریت اعضا به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان برگزار […]

پروژه های مشارکتی ناقص و متوقف شده باید احیا شود
پ
پ


تبریز ما: در گذشته درآمدهای پایدار شهرداری تبریز با عملکرد غلط با قانع کردن کمیسیون سرمایه گذاری توسط تصمیم گیرندگان به فروش رسید است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شورای اسلامی کلانشهر تبریز ،جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با حضور اکثریت اعضا به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دو گروه از نخبگان استان، برنامه و طرح های در زمینه بازیافت زباله و بهینه سازی و زیباسازی خدمات شهری ارائه کردند. که مقرر گردید طرح های ذکر شده توسط کارشناسان کمیسیون بررسی و نتایج آن به اعضای کمیسیون گزارش دهند.

در ادامه این جلسه پیشنهادهای الحاقی برای شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

غلامحسین مسعودی ریحان در این جلسه از مشکلات موجود برای پروژهای مشارکتی شهرداری در گذشته گفت: درآمدهای پایدار شهرداری تبریز با عملکرد غلط با قانع کردن کمیسیون سرمایه گذاری توسط تصمیم گیرندگان به فروش رسید است. اگر کمیسیون سرمایه گذاری کمیسیونی قوی باشد می تواند مقابل این تصمیم گیری های غلط بایستد.

وی افزود: باید پروژه های مشارکتی ناقص و متوقف شده آسیب شناسی و طبق درصد مشارکت در کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار بررسی و احیا شود.

کریم صادقزاده دبیر کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار ، با بیان این که مدیدیریت سرمایه گذاری شهرداری تبریز باید در معرفی پروژه های مشارکتی و فرصت های سرمایه گذاری تبریز بایستی فعال باشد، خواستار سیاستهای تشویقی برای سرمایه گذارها در تمامی زمینه ها شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.