حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شفافیت گزارش های مالی اعتماد مردم را به دنبال دارد

شناسه : 10507 07 ژانویه 2018 - 4:12 181 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر می خواهیم مردم به ما و دولتمردان اعتماد کنند باید شفاف عمل کرده و شفاف سازی را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید گزارشهای عملکرد و گزارش های مالی ما شفاف باشد […]

شفافیت گزارش های مالی اعتماد مردم را به دنبال دارد
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر می خواهیم مردم به ما و دولتمردان اعتماد کنند باید شفاف عمل کرده و شفاف سازی را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید گزارشهای عملکرد و گزارش های مالی ما شفاف باشد و اگر در انجام وظایف و پیشبرد امور محدودیت و عذری داریم با صراحت این مسائل را با مردم در میان بگذراریم.

وی تولید ثروت، ایجاد اشتغال و بهبود شرایط زندگی مردم را از اولویت های اساسی دانست و گفت: امیدوارم دولتمردان و نظام به فکر تولید ثروت باشند، نه اینکه به فکر ایجاد کمیته های حمایت باشند.

اکبرنژاد در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز سال 2018 و برنامه های تبریز2018 اظهار داشت: خوشبختانه استاندار، شهردار و مسئولان استان در ارتباط با تبریز 2018 با همدلی کار ها را جلو می برند و قطعا باید این رویداد سمت و سوی تولید ثروت در استان را به خود بگیرد و امیدواریم این فضا به ایجاد فضای تولید کار و ثروت کمک کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش از مسئولان قطار شهری تبریز درخواست کرد نسبت به ارائه گزارش عملکرد و نحوه اجرای فازهای قطار شهری گزارشی ارائه نمایند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.