حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای عملیات ترمیم کف سازی سنگی مقابل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز

شناسه : 13076 26 آوریل 2018 - 4:56 275 بازدید

تبریز ما: عملیات اجرایی ترمیم کف سازی و اصلاح جداول در مقابل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از سوی شهرداری منطقه دو به اجرا درآمد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو ، به منظور زیباسازی پیاده روهای مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی و جهت تسهیل تردد شهروندان به هنگام عبور […]

اجرای عملیات ترمیم کف سازی سنگی مقابل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز
پ
پ

تبریز ما: عملیات اجرایی ترمیم کف سازی و اصلاح جداول در مقابل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از سوی شهرداری منطقه دو به اجرا درآمد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو ، به منظور زیباسازی پیاده روهای مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی و جهت تسهیل تردد شهروندان به هنگام عبور و مرور در داخل این پارک، عملیات مرمت کف سازی، اصلاح جداول و کادرسازی حاشیه درختان مقابل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، از سوی حوزه عمرانی منطقه دو به اجرا درآمد.

به منظور سهولت تردد شهروندان که اکثر مواقع و در فصول مختلف سال از مجموعه زیبای ائل گلی استفاده می کنند، ورودی پارک بزرگ ائل گلی و مقابل آمفی تئاتر روباز این پارک را نیز جهت مرمت و زیباسازی پیاده روها به اجرا درآورده است.

شهرداری منطقه دو همچنین در عملیاتی مشابه برای استفاده آسان شهروندانی که از اطراف استخر ائل گلی برای ورزش صبحگاهی و یا برای پیاده روی استفاده می کنند ترمیم کرده و عملیات کف سازی پیاده روهای منتهی به میدان مادر و جاده سلامت ائل گلی را به اتمام رسانده است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.