حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمات مطلوب اتوبوسرانی ، نیازمند همکاری  شهروندان

شناسه : 12620 05 آوریل 2018 - 6:51 208 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ارائه خدمات مطلوب اتوبوسرانی را نیازمند همکاری  شهروندان دانست. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت  با اعلام این مطلب گفت: توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر باعث ایجاد ترافیک و مسدود شدن مسیر […]

خدمات مطلوب اتوبوسرانی ، نیازمند همکاری  شهروندان
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ارائه خدمات مطلوب اتوبوسرانی را نیازمند همکاری  شهروندان دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت  با اعلام این مطلب گفت: توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر باعث ایجاد ترافیک و مسدود شدن مسیر و در نتیجه  مانع ارائه  خدمات مطلوب تر اتوبوسرانان می گردد..
وی افزود: متاسفانه در حال حاضر با بی توجهی به تابلوهای راهنمایی در سطح شهر و بخصوص در ایستگاههای اتوبوس  مواجه هستیم و این باعث شده است  ایستگاه‌های اتوبوس به پارکینگ‌ خودروهای شخصی تبدیل شوند و با توجه به کم عرض بودن خیابان های شهر، توقف خودروها در ایستگاه های اتوبوس منجر به سوار و یا پیاده کردن مسافران در خارج از ایستگاه شده و این امر  باعث به خطر افتادن جان مسافران و  بوجود آمدن مشکلاتی در مسیر شود. 
جلالی یادآور شد: طول ایستگاه‌های اتوبوس تنها برای پارک یک اتوبوس طراحی و خط کشی شده است و اگر یک خودرو در محل ایستگاه پارک کند، راننده نمی‌تواند اتوبوس را در ایستگاه تعیین شده به درستی پارک کرده و مجبور است  آن را یا به صورت مورب و یا این‌که در قسمت وسط خیابان نگه دارد.
مدیر عامل اتوبوسرانی تصریح کرد: استفاده ایمن و راحت از حمل و نقل عمومی حق مردم است و امیدواریم همه شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول ایمنی همکاری لازم را جهت  خدمات مطلوب تر اتوبوسرانی مهیا کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه در پایان افزود:امید است با همکاری هرچه بیشتردستگاه های ذی نفع ، بتوانیم گامهای موثری در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان گرامی وهمچنین حل مشکلات ترافیکی در محدوده مرکزی شهر بر داریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.