حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کنترل بازار تاریخی تبریز با اجرای طرح مانیتورینگ و دوربین مدار بسته

شناسه : 6786 26 سپتامبر 2017 - 10:58 160 بازدید

تبریز ما: رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز از کنترل بازار تاریخی تبریز با اجرای طرح مانیتورینگ و دوربین مدار بسته خبر داد و گفت: معضل سد معبر و ورود موتورسواران به داخل بازار سرپوشیده با همکاری نیروی انتظامی و بازاریان رفع می شود. به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در […]

کنترل بازار تاریخی تبریز با اجرای طرح مانیتورینگ و دوربین مدار بسته
پ
پ


تبریز ما: رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز از کنترل بازار تاریخی تبریز با اجرای طرح مانیتورینگ و دوربین مدار بسته خبر داد و گفت: معضل سد معبر و ورود موتورسواران به داخل بازار سرپوشیده با همکاری نیروی انتظامی و بازاریان رفع می شود.

به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در سومین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز افزود: کنترل ورود و خروج موتورسواران ، باربران و دستفروشان فعال بازار سرپوشیده یکی از مهمترین مطالبه بازاریان از شورای اسلامی شهر است.

وی به نصب دوربین مدار بسته توسط شهرداری و کنترل داخل بازار اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از سیستم مانیتوریگ توسط نیروی انتظامی در کنار ایجاد امنیت روند بهسازی بازار نیز رصد خواهد شد.

بابایی با تاکید بر حذف هزینه های غیر ضروری در شهرداری تبریز متذکر شد: تصویب و تخصیص اعتبار هزینه های غیر ضروری در اجرای طرح هایی مانند بهسازی و احیا محور های پنجگانه گردشگری قدم اول و مهم در مدیریت شهرداری است.

وی ادامه داد: این جلسه در حالی برگزار شد که موضوع آماده سازی بازار تاریخی تبریز برای میزبانی گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018، محور اصلی جلسه را به خود اختصاص داد و بازاریان از نزدیک در جریان روند تصمیم گیری های مدیریتی اجرای طرح های کفسازی و جداره سازی بازار تبریز قرار گرفتند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز، مشارکت و همکاری  بازاریان در تصمیم گیری های کلان مدیریتی شهر به ویژه مسایل مرتبط با محدوده مرکزی و بازار نقطه عطف تسریع آمادگی تبریز برای میزبانی و توسعه صنعت گردشگری این شهر محسوب می شود.

بابایی اقدم تصریح کرد: روند اجرای طرح پیاده راه سازی و جداره سازی خیابان جمهوری اسلامی با مشارکت بازاریان در کنار استاندار و شهردار جدید اسریع می شود.

نمایندگان بازاریان حاضر در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با طرح مشکلاتی از قبیل نبود سرویس های بهداشتی و محل استراحت گردشگران، سد معبر، تردد موتورسواران، تسریع و بهبود روند اجرای طرح بهسازی و شبکه فاضلاب داخل بازار، از اعضای شورا خواستار رفع این مشکلات شدند.

در این جلسه همچنین احیاء میدان صاحب الامر و رونق بازار صاحب الامر از دیگر مباحث مهم پیرامون میزبانی تبریز در سال 2018 بود و نوید همکاری چند جانبه بیش از پیش اداره کل راه و شهرسازی، شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز در این جلسه بر اهمیت سومین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز افزود.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.