حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بوستان محله‌ای گلگشت، در خدمت مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی خواهد بود

شناسه : 8655 16 نوامبر 2017 - 8:51 215 بازدید

تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: تملک و سامان‌دهی باغ توت گلگشت، اقدام ارزنده‌ای است که ثمرات آن در خدمت شهروندان و به خصوص مراجعان درمانگاه‌های محدوده گلگشت خواهد داشت. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت در گلگشت، با بیان این […]

بوستان محله‌ای گلگشت، در خدمت مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی خواهد بود
پ
پ


تبریز ما: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: تملک و سامان‌دهی باغ توت گلگشت، اقدام ارزنده‌ای است که ثمرات آن در خدمت شهروندان و به خصوص مراجعان درمانگاه‌های محدوده گلگشت خواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت در گلگشت، با بیان این مطلب اظهار داشت: باغ توت گلگشت از صدها درخت ارزشمند برخوردار است؛ تملک و سامان‌دهی این باغ، موجب حفظ این درختان و ایجاد یک پارک مناسب خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور بیماران و همراهان خانواده بیمار در محدوده گلگشت، با برخی مشکلات و دشواری‌هایی همراه است؛ بوستان گلگشت می‌تواند این مشکلات را کاهش داده و به فضایی مساعد برای انتظار و استراحت مراجعه‌کنندگان تبدیل شود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: حفاظت از طبیعت و محیط زیست از ضرورت‌های مهم شهر است که با مشارکت و همراهی شهروندان، نتیجه‌بخش خواهد بود.

باغ توت گلگشت، از مهم‌ترین پروژه‌های فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع تملک شده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.