حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خطیبی پیشنهاد ایران جوان را نپذیرفت

شناسه : 12023 27 فوریه 2018 - 15:29 462 بازدید

تبریز ما: رسول خطیبی سرمربی سابق ماشین سازی پیشنهاد سرمربیگری در باشگاه ایران جوان بوشهر را نپذیرفت. ایران جوان بوشهر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک مقابل تیم آلومنییوم اراک با شکست 2 بر 1 زمین مسابقه را ترک کرد تا شرایط بسیار خطرناکی در ادامه مسابقات پیش رو داشته باشد. ایران […]

خطیبی پیشنهاد ایران جوان را نپذیرفت
پ
پ


تبریز ما: رسول خطیبی سرمربی سابق ماشین سازی پیشنهاد سرمربیگری در باشگاه ایران جوان بوشهر را نپذیرفت.

ایران جوان بوشهر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک مقابل تیم آلومنییوم اراک با شکست 2 بر 1 زمین مسابقه را ترک کرد تا شرایط بسیار خطرناکی در ادامه مسابقات پیش رو داشته باشد.

ایران جوان در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به اینکه تیم بعدی 27 امتیازی است، فاصله 6 امتیازی، وضعیت این تیم را خطرناک کرده است.

از همین رو مدیران باشگاه ایران جوان به دنبال به خدمت گرفتن رسول خطیبی بودند تا او را جایگزین غلامرضا دلگرم کنند، اما سرمربی سابق ماشین سازی از پذیرش این مسئولیت امتناع کرده است.

خطیبی در این خصوص به “ورزش سه” گفت: « از آقای وزیری تشکر می کنم که به من لطف داشتند؛ ولی به دلیل برخی مسائل نتوانستم پیشنهاد این تیم را بپذیرم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.»

 

گفتنی است در پایان رقابت های لیگ یک سه تیم به دسته دوم سقوط می کنند. با توجه به سقوط محتمل صبای قم و راه آهن، در حال حاضر ایران جوان آخرین نامزد سقوط به شمار می رود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.