حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دومین پیروزی سرخ پوشان والیبالیست تبریزی رقم خورد

شناسه : 7361 12 اکتبر 2017 - 4:23 245 بازدید

تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز دومین پیروزی خود را با شکست 3 بر صفر نارنجی پوشان سایپا رقم زد. در دومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر و در شهر تهران، نارنجی پوشان سایپا میزبان شهرداری تبریز بودند که شاگردان عادل بناکار در هفته دوم نیز موفق به شکست حریف خود در تهران شدند تا […]

دومین پیروزی سرخ پوشان والیبالیست تبریزی رقم خورد
پ
پ


تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز دومین پیروزی خود را با شکست 3 بر صفر نارنجی پوشان سایپا رقم زد.

در دومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر و در شهر تهران، نارنجی پوشان سایپا میزبان شهرداری تبریز بودند که شاگردان عادل بناکار در هفته دوم نیز موفق به شکست حریف خود در تهران شدند تا با دست پر و پنج امتیاز به تبریز برگردند.
شهرداری تبریز این دیدار را در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 22 و 25 بر 23 به سود خود خاتمه داد تا در هفته های اول و دوم لیگ برتر دو خودرو ساز کشور (پیکان و سایپا) را از پیش رو برداشته باشد.
تیم سایپا این مسابقه را با ترکیب مجتبی شبان، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، رحمان تقی زاده، مجتبی قلی زاده و ونلین کاوانکف شروع کرد.
سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز از مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر و آرش کشاورزی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
کیوان عابدزاده و مهرداد شوشتری داوران اول و دوم این مسابقه در سالن فدراسیون والیبال بودند که 200 تماشاگر داشت و به مدت یک ساعت و 37 دقیقه طول کشید. همچنین محمد حسن خوشدل نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.