حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ثبت ۲ اثر ناملموس آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی

شناسه : 32900 20 فوریه 2020 - 15:51 1216 بازدید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از ثبت دو اثر ناملموس استان در فهرست آثار ملی خبر داد. به گزارش  تبریزما به نقل از ایسنا مرتضی آبدار گفت: در جلسه شورای ملی ثبت میراث فرهنگی ناملموس، ۲ اثر از آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی جای گرفت. وی با اشاره به آثار ثبت‌شده در این […]

ثبت ۲ اثر ناملموس آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی
پ
پ
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از ثبت دو اثر ناملموس استان در فهرست آثار ملی خبر داد.

به گزارش  تبریزما به نقل از ایسنا مرتضی آبدار گفت: در جلسه شورای ملی ثبت میراث فرهنگی ناملموس، ۲ اثر از آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی جای گرفت.

وی با اشاره به آثار ثبت‌شده در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه که در دفتر ثبت آثار برگزار شد، “شیوه پخت پالئت قیقاناغی (خاگینه بلوط)” شهرستان خسروشاه و “شیوه پخت نان سنتی زریشلی کوکه” روستای اسفنجان به عنوان میراث ناملموس به ثبت ملی رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، آبدار افزود: با توجه به اهمیت حفظ جایگاه آثار ناملموس در استان، معاونت میراث فرهنگی اداره کل با جدیت فرآیند ثبت این آثار در فهرست ملی را در دستور کار خود قرار داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.