حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز به عنوان نهاد فعال در امر ترویج فرهنگ نماز معرفی شد

شناسه : 9474 10 دسامبر 2017 - 9:34 149 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز در آذربایجان شرقی در اجلاس استانی نماز مورد تقدیر قرار گرفتند و در بین ادارات استان معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداري تبریز رتبه شايسته تقدير را در ارزيابي‌هاي ستاد اقامه نماز استان در اجراي برنامه‌هاي ابلاغي در ترويج و توسعه فرهنگ نوراني نماز کسب کرد. به گزارش تبریز […]

شهرداری تبریز به عنوان نهاد فعال در امر ترویج فرهنگ نماز معرفی شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز در آذربایجان شرقی در اجلاس استانی نماز مورد تقدیر قرار گرفتند و در بین ادارات استان معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداري تبریز رتبه شايسته تقدير را در ارزيابي‌هاي ستاد اقامه نماز استان در اجراي برنامه‌هاي ابلاغي در ترويج و توسعه فرهنگ نوراني نماز کسب کرد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اعلام اين خبر گفت: شهرداری تبریز براساس دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های ستاد اقامه نماز استان ، همواره در راستای بسترسازی، ترویج ، اشاعه و تبلیغ اقامه نماز در داخل مجموعه شهرداری و بین پرسنل و مدیران و نیز در سطح شهر حرکت کرده و خدمات قابل توجهی نیز در این بخش ارایه کرده است.

حجت الاسلام احمد حميدي با تأکید بر اهمیت و جایگاه نماز به عنوان ستون دین و اصلی‌ترین فریضه توصیه شده اسلام و پیامبر اعظم(ص)  گفت: :خانواده بزرگ شهرداري تبریزضمن توجه جدي به فريضه نماز ،نسبت به برنامه ريزي راهبردي در فضاهاي عمومي شهري خصوصأ پارك ها و مساجد در راستاي اشاعه فرهنگ غني و اصيل اسلامي قدم بر می دارد.

حجت الاسلام د حمیدی  با اشاره به اهم اقدامات شهرداری طی سال‌های اخیر در حوزه اشاعه و ترویج اقامه نماز ، شبانه روزی کردن 24 مسجد  در سطح مناطق ده گانه شهرداری تبریز  ، افزایش مراکز اقامه نماز جماعت به 60 مرکز در مجموعه شهرداری تبریز، واحدا ث وراه اندازی نماز خانه در سطح پارکهای مناطق شهری پخش اذان از بلندگوی پارک‌ها و بوستان‌های محلی، نصب تابلوهای راهنما در مسیرهای منتهی به نمازخانه‌ها و مساجد، را از جمله اقدامات مهم شهرداری در این بخش اعلام کرد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  خاطرنشان کرد:  کمک به تجهیز و نوسازی مساجد، ایجاد نمازخانه‌های عمومی در سطح شهر، برقراری مرتب نماز جماعت در داخل مناطق، سازمان‌ ها و معاونت‌های شهرداری، ، برنامه‌ریزی در راستای تبلیغ نماز در سطح جامعه از طریق برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی برپایی دوره‌های توجیهی برای ائمه جماعت شهرداری، مشارکت در اجرای برنامه‌های موضوعی نماز، کمک به بازسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی مساجد،  برنامه‌ریزی برای تبلیغات محیطی در خصوص نماز و  نصب تابلوهای حد ترخص شرعی در مناطق  دهگانه و ده‌ها برنامه دیگر از اهم اقدامات شهرداری تبریز ، مناطق و سازمان‌های تابعه در بخش ترویج، اشاعه و اقامه نماز به شمار می‌رود.

حمیدی در پایان  با تأکید بر اینکه شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته با تقویت و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی، مذهبی و دینی با محوریت موضوع نماز گام‌های عملی برای ترویج فرهنگ نماز برداشته است از عزم جدی این مجموعه برای توسعه این قبیل برنامه‌ها  خبر داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.