حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«عشق من تبریز» آماده رونمایی شد

شناسه : 32381 23 دسامبر 2019 - 20:25 521 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا، مستند «عشق من تبریز» به تهیه کنندگی و کارگردانی حنیف شهپر راد در ۲ نسخه انگلیسی و فارسی به ترتیب با مدت زمان ۵۰ و ۴۰ دقیقه تولید شده است. نسخه فارسی مستند «عشق من تبریز» به‌زودی رونمایی می شود و نسخه انگلیسی آن نیز نوروز آینده […]

«عشق من تبریز» آماده رونمایی شد
پ
پ

«عشق من تبریز» آماده رونمایی شد

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا، مستند «عشق من تبریز» به تهیه کنندگی و کارگردانی حنیف شهپر راد در ۲ نسخه انگلیسی و فارسی به ترتیب با مدت زمان ۵۰ و ۴۰ دقیقه تولید شده است.

نسخه فارسی مستند «عشق من تبریز» به‌زودی رونمایی می شود و نسخه انگلیسی آن نیز نوروز آینده از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد.

این مستند روایی به معرفی تاریخ شهر تبریز و اهمیت این شهر در تاریخ معاصر ایران می پردازد.

در این راستا دوربین این مستند تلویزیونی با محمدعلی جدیدالاسلام، عکاس و مجموعه دار تبریزی، همراه می شود و  زیبایی‌های شهر تبریز از قبیل موزه ها، بازار و… را از زبان وی معرفی می کند.

از ویژگی‌های قابل توجه مستند «عشق من تبریز» که مرحله تحقیق و پژوهش آن بیش از یک سال به طول انجامیده است، می‌توان به خلق آرشیو بسیار خوب و کاملی از عکس های زیبا و دیده نشده شهر تبریز اشاره کرد.

مسعود سلطانی ارج (تصویربردار)، علی زاهدی (صدابردار)، سارا اکبری (دستیار کارگردان)، حنیف شهپر راد (تحقیق و پژوهش)، نادر شهپر راد (نریتور نسخه انگلیسی) و رهبر قنبری (نریتور نسخه فارسی) عوامل تهیه و تولید مستند «عشق من تبریز» هستند که به زودی از آن رونمایی می‌شود.

«عشق من تبریز» آماده رونمایی شد

«عشق من تبریز» آماده رونمایی شد

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.