حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نایب قهرمانی تیم کبدی شهرداری را تبریک گفت

شناسه : 12110 05 مارس 2018 - 5:19 231 بازدید

تبریز ما: مدیر کل ورزش و جوانان استان نایب قهرمانی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا را تبریک گفت. به گزارش تبریز ما، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی کسب عنوان نایب قهرمانی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا را طی پیامی تبریک گفت. […]

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نایب قهرمانی تیم کبدی شهرداری را تبریک گفت
پ
پ


تبریز ما: مدیر کل ورزش و جوانان استان نایب قهرمانی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش تبریز ما، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی کسب عنوان نایب قهرمانی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا را طی پیامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به لطف و عنایت حق تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مومن استان آذربایجان شرقی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه ای بزرگ چون مسابقات سرکل کبدی باشگاه های آسیا هستیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور عزیزمان شد.

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات سرکل کبدی باشگاه های آسیا توسط تیم شهرداری تبریز مایه بسی مباهات و خرسندی است که موجی از شادی و سرور را در جمع مردم استان آذربایجان شرقی به ویژه جامعه ورزش استان ایجاد کرد .

بی شک استان آذربایجان شرقی و علی الخصوص جامعه ورزش از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می بالد و این موفقیت ها نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته استان بوده و قطعا در آینده ای نه چندان دور با توانایی های که در ورزشکاران استان سراغ دارم مدال های با ارزشتری در مسابقات پیش رو برای کشورو استان رقم خواهند زد.

اینجانب از طرف خود و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی این موفقیت ارزشمند را به مدیران باشگاه شهرداری تبریز،مربیان ،ورزشکاران و جامعه ورزش استان تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران آذربایجان شرقی را از خداوند متعال خواهانم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.