حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری مسابقه عکس «اربعین زیارتی» در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی

شناسه : 8167 05 نوامبر 2017 - 9:35 244 بازدید

[ad_1] تبریز ما: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز اقدام به برگزاری مسابقه عکس از دریچه دوربین زائرین گردهمایی بزرگ اربعین کرده است. به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز یکی از دستگاه‌های خدمات رسانی است که این روزها حضور فعال و تاثیرگذاری را برای خدمات […]

برگزاری مسابقه عکس «اربعین زیارتی» در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز اقدام به برگزاری مسابقه عکس از دریچه دوربین زائرین گردهمایی بزرگ اربعین کرده است.

به گزارش تبریز ما، میراعتماد عمادی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز یکی از دستگاه‌های خدمات رسانی است که این روزها حضور فعال و تاثیرگذاری را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) با برپایی موکب جنت الحسین و ایجاد غرفه 2018 برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به فعالیت فرهنگی و مذهبی شهرداری در این گردهمایی تصریح کرد: در این راستا جهت استفاده از ظرفیت همایش بزرگ اربعین حسینی مجموعه رسانه ای شهرداری تبریز اقدام به برگزاری مسابقه عکس کرده است. 
عمادی ادامه داد: زائران علاقمند با در نظر گرفتن اشتراکات  فرهنگی و اجتماعی شهر کربلا و تبریز در زمینه های مختلف و ارسال آن به ادمین کانال تلگرامی تبریز شهر زندگی (@tabriz_shahre_zendegi ) و یا صفحه اینستاگرام تبریز ما لحظات ماندگاری را ثبت نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.