حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تالار اندیشه سازمان پارکها میزبان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز

شناسه : 8863 22 نوامبر 2017 - 7:10 248 بازدید

[ad_1] تبریز ما: تالار اندیشه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز میزبان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری است. به گزارش تبریز ما، در این جشنواره ۳۴ قصه گوی برتر زن و مرد که از بین یک هزار و ۳۷۸ قصه گویی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان […]

تالار اندیشه سازمان پارکها میزبان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: تالار اندیشه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز میزبان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری است.

به گزارش تبریز ما، در این جشنواره ۳۴ قصه گوی برتر زن و مرد که از بین یک هزار و ۳۷۸ قصه گویی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و قزوین انتخاب شده اند، حضور دارند.

هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه فرهنگ قصه گویی، ترویج آداب و سنن پهلوانی و آشنایی بیشتر نسل جدید با قهرمانان قصه ها و افسانه ها است.

قصه گویان در این جشنواره در سه بخش آزاد، رضوی و بومی قصه های خود را ارایه می کنند و برگزیدگان آن به مرحله بین المللی این جشنواره که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

این جشنواره در پنج حوزه در کشور برگزار می شود و تلاش می شود به مناسبت رویکرد تبریز ۲۰۱۸ جشنواره بین المللی قصه گویی۱۳۹۷ در تبریز برگزار شود.

بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری از امروز تا ۲ آذر در تالار اندیشه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.