حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عمليات اجرایی قطعه دوم باند كندرو ورودي شمالغرب تبريز آغاز شد

شناسه : 8539 14 نوامبر 2017 - 5:28 206 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ از آغاز عمليات اجرایی قطعه دوم باند كندرو ورودي شمالغرب تبريز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نادر خیردوست گفت: پروژه قطعه دوم باند کندرو به طول ۷۰۰ متر و عرض باند ٨ متر در محور مرند – تبریز در ورودی […]

عمليات اجرایی قطعه دوم باند كندرو ورودي شمالغرب تبريز آغاز شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ از آغاز عمليات اجرایی قطعه دوم باند كندرو ورودي شمالغرب تبريز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نادر خیردوست گفت: پروژه قطعه دوم باند کندرو به طول ۷۰۰ متر و عرض باند ٨ متر در محور مرند – تبریز در ورودی شهر اجرا می شود.

مراحل اجرای این پروژه را شامل عمليات خاکبرداری، زیرسازی، جدولگذاري، بناي سنگی و آسفالت اساسي عنوان کرد و گفت: هدف از اجراي پروژه تسهيل در تردد وسائط نقليه و رفع معضلات ترافيكي ورودي شهر است.

وی افزود: همواره تلاش می کنیم با تعریف و اجرای پروژه های عمرانی کلان، ارتقاء فرهنگ و توزیع یکنواخت امکانات شهری و محرومیت زدایی را از سيماي منطقه به عنوان ضرورت های منطقه ٦ شهرداری تبریز در اولویت قرار دهیم.

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.