حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در نمایشگاه ربع رشیدی

شناسه : 8529 13 نوامبر 2017 - 12:18 264 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های تخصصی شهرداری تبریز در ارتباط با موضوعات فناوری و نوآوری برای اولین بار در نمایشگاه ربع رشیدی حضور یافته‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، فیضی […]

حضور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در نمایشگاه ربع رشیدی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های تخصصی شهرداری تبریز در ارتباط با موضوعات فناوری و نوآوری برای اولین بار در نمایشگاه ربع رشیدی حضور یافته‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، فیضی افزود: نمایشگاه ربع رشیدی فرصتی است تا شرکت های دانش بنیان و فعال در این حوزه محصولات خود را جهت معرفی به مجموعه های دولتی و نیمه دولتی عرضه کنند.

وی ادامه داد:  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز امید دارد تا از خدمات و محصولات متناسب، از شرکت های دانش بنیان و خصوصی حمایت های لازم و کافی را داشته باشد و از آنها بهره مند شود.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: غنای محتوای این نمایشگاه در حوزه های کاری مختلف نشان از پتانسیل های بسیاری قوی این استان و مخصوصا شهر تبریز دارد و بایستی راهکارهای مناسب جهت حمایت و تجاری سازی ایده ها و طرح ها از سوی مجموعه های دولتی و نیمه دولتی ارائه شود.

فیضی اظهار داشت: زحمات منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز علی الخصوص جناب آقای دکتر علی جهانگیری نشان از این عزم دارد.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 20 لغایت 24 آبان ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تبریز بر پاست و در جریان برگزاری این نمایشگاه 28 رویداد فناورانه برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور بیش از 1750 طرح نوآورانه با حضور دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور، رییس سازمان محیط زیست کشور و استاندار آذربایجان شرقی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز کار خود را آغاز کرده است.

 

این نمایشگاه با توجه به اهمیت و غنای محتوای آن با استقبال خوبی از سوی مدیران و مسئولین شهری و کشوری همراه بود که از این موارد می توان به حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی،دکتر پزشکیان نائب رئیس و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو کشور، و تعداد زیادی از مقامات کشوری و استانی اشاره کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.