حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبیین برنامه های فرهنگی سال 2018 از حضور مستندسازان سینما حقیقت تا جشنواره تبریزیم

شناسه : 10613 10 ژانویه 2018 - 5:52 211 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برنامه های فرهنگی این سازمان را در سال 2018 تبیین و اعلام کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در گفتگو با رادیو تبریز با اشاره به برنامه های در دست اجرای این سازمان در مناسبت فرهنگی تبریز پایتخت […]

تبیین برنامه های فرهنگی سال 2018 از حضور مستندسازان سینما حقیقت تا جشنواره تبریزیم
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برنامه های فرهنگی این سازمان را در سال 2018 تبیین و اعلام کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در گفتگو با رادیو تبریز با اشاره به برنامه های در دست اجرای این سازمان در مناسبت فرهنگی تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی گفت: تبریز با حضور در یازدهمین جشنواره بین المللی حقیقت در تهران زمینه معرفی هر چه بهتر تبریز به مهمانان خارجی این جشنواره را فراهم آورد.

وی به برنامه های اجرا شده در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: مهمانان جشنواره حقیقت با موسیقی عاشیقی به عنوان یکی از هنرهای بومی و محلی این منطقه آشنا شدند و در این بین همچنین  22 مستند از هنرمندان تبریزی به نمایش درآمد که فرصتی برای آشنایی و معرفی هر چه بیشتر تبریز را از ابعاد مختلف بوجود آورد.

آذرنیا همچنین حضور کاروان مستند سازان برگزیده جشنواره حقیقت را از دیگر برنامه های این سازمان در نخستین روزهای سال 2018 عنوان کرد و گفت: این کاروان با هدف آشنایی هنرمندان با تبریز و جاذبه های گردشگری این شهر و معرفی آنها به شهروندان دیگر استانها و گردشگران خارجی با ساخت و تولید فیلم از این شهر به تبریز سفر کردند.

وی یادآور شد: فیلم های کاروان مستندسازان در بازدید از تبریز در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی حقیقت به نمایش درخواهد آمد که جایگاه ویژه ای را برای این شهر در عرصه ملی و بین المللی و نمایش جاذبه های فرهنگی و گردشگری بوجود خواهد آورد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دومین جشنواره زمستانی به عنوان دیگر برنامه سازمان در سال 2018 گفت: جشنواره زمستانی همزمان با پیش رویداد سال 2018 آغاز شده و در میلاد امام حسن عسکری (ع) در پارک ائل گلی میزبان بسیاری از شهروندان تبریزی بود که میزان استقبال در سرمای زمستانی نشان از هنردوستی شهروندان تبریزی دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور و دلگرم کننده مردمی در جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) از آیین های پیش رویداد تبریز 2018 در محل پارک ائل گلی در شب سرد زمستانی افزود: همراهی دلگرم کننده شهروندان طی ۱۰ سال، تداوم جشنواره تابستانی را برای دهمین دوره، و دومین جشنواره زمستانی را رقم زده است.

آذرنیا برگزاری پنجمین دوره از جشنواره تبریزیم در سطح بین المللی را از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان در راستای تبریز 2018 عنوان کرد.

وی در تشریح این مهم گفت: بخش مرور پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم در روزهای آتی در مراکز تجاری، تفریحی و آموزشی شهر تبریز برپا می شود که از یک سو زمینه زمینهآشنایی  شهروندان تبریزبا این جشنواره را فراهم کرده و در عین حال پیام های آموزش شهروندی برای میزبانی از گردشگران را در سال 2018 انتقال دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزاری جشنواره فیروزه در سطح بین المللی و دعوت از عکاسان دیگر کشورها برای بازدید از این شهر و نمایش جاذبه های آن در قالب لنز دوربین را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال 2018 عنوان کرد.

همچنین مسابقات داستان نویسی و ثبت فرهنگ و تاریخ شهر تبریز در قالب داستان از دیگر برنامه های فرهنگی در دست اقدام سازمان فرهنگی هنری است که آذرنیا به این مهم اشاره کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.