حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز از ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در سال ۲۰۱۸ میزبانی می کند

شناسه : 13592 26 ژوئن 2018 - 7:27 268 بازدید

تبریز ما: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در طول سال ۲۰۱۸ در تبریز میزبان خواهیم بود گفت: تلاش می کنیم ۷۰ درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.  ایوب بهتاج در جلسه ستاد اجرایی تبریز 2018، استانداردسازی سالن های ورزشی برای مسابقات ورزشی را اقدامی زیرساختی […]

تبریز از ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در سال ۲۰۱۸ میزبانی می کند
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در طول سال ۲۰۱۸ در تبریز میزبان خواهیم بود گفت: تلاش می کنیم ۷۰ درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.

 ایوب بهتاج در جلسه ستاد اجرایی تبریز 2018، استانداردسازی سالن های ورزشی برای مسابقات ورزشی را اقدامی زیرساختی برای آینده ورزش آذربایجان شرقی دانست و اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات والیبال، تجهیزات و اعتباراتِ سهم فدراسیون و وزارت ورزش در مسبقات بین المللی والیبال را گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته وزارت ورزش 1.5 میلیارد در استان هزینه کرده است، گفت: امسال تاکنون 11 میلیارد تومان در تبریز به بهانه 2018 هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از زمان آغاز رویداد 2018 در تبریز، بیش از 1000 میهمان خارجی برای مسابقات وارد تبریز کرده ایم اضافه کرد: در جام جهانی روسیه 2018 بیش از 13 میلیارد دلار دولت روسیه هزینه کرده است لذا باید برای ورود گردشگر در تبریز هم هزینه کنیم.

وی برگزاری جام تختی، والیبال نشسته، اسنوکر و والیبال جوانان را از جمله میزبانی های برجسته مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: تور دوچرخه سواری آذربایجان در مهرماه با حضور 15 کشور، مسابقات تیراندازی کشورهای اسلامی در آبان ماه، مسابقات بین المللی فوتسال در نیمه دوم سال 97، هفتمین کنگره مدیریت ورزش در آبان ماه و مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان آسیا در آذر ماه برگزار می شود.

بهتاج با بیان اینکه 50 مسابقه قهرمانی کشور در طول سال 2018 در تبریز میزبان خواهیم بود تصریح کرد: تلاش می کنیم 70 درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.