[ad_1]
تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمت رسانی موفق این شرکت علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، سخن گفت.
به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن می باشد شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از سال 93 شاهد کاهش نیرو و بازنشسته شدن عده کثیری از کارکنان به جهت اتمام سنوات خدمتی می باشد و به همین جهت نسبت به سالهای گذشته با تعداد نیروی انسانی کمتری در حال خدمات رسانی می باشد.
وی افزود: وجود ساختار سازماني مناسب، روشهاي اجرائي كارآمد، تجهيزات و ابزار كار سالم، فضاي كار متعادل و از همه مهمتر نيروي انساني واجد صلاحيت و شايسته از ضرورياتي مي باشند كه براي نيل به بهره وري مطلوب بايد مورد توجه مديران قرار گيردو اساسی ترین وظایف مدیردر سیستم، مدیریت منابع انسانی و کاهش هزینه های مرتبط با آن (دستمزد پرسنل بخش عمدهای از هزینههای جاری شرکتها را به خود اختصاص میدهد )و در نهایت بالا بردن راندمان کاری وافزایش خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان می باشد.
مدیرعامل شرکت واحد تصریح کرد:اتوبوسرانی با برنامه ریزیهای انجام یافته و مدیریت جهادی و استفاده درست و بجا از دانش و مهارتهای نیروی انسانی موجود و همچنین در نظر گرفتن اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و عمل به آن، باعث شده با توجه به کمبود نیروی انسانی در واحد های مختلف شرکت خللی در روند امورات شرکت و کیفیت خدمات رسانی بوجود نیاید.
جلالی همچنین در پایان تصریح کرد: توجه به اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری بخشی از خطوط و امور اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیز یکی دیگر از عواملی بوده که باعث گردیده علیرغم کاهش چشمگیر نیروی انسانی خدمات رسانی با روحیه جهادی در حال انجام باشد.
تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمت رسانی موفق این شرکت علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، سخن گفت.
به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن می باشد شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از سال 93 شاهد کاهش نیرو و بازنشسته شدن عده کثیری از کارکنان به جهت اتمام سنوات خدمتی می باشد و به همین جهت نسبت به سالهای گذشته با تعداد نیروی انسانی کمتری در حال خدمات رسانی می باشد.
وی افزود: وجود ساختار سازماني مناسب، روشهاي اجرائي كارآمد، تجهيزات و ابزار كار سالم، فضاي كار متعادل و از همه مهمتر نيروي انساني واجد صلاحيت و شايسته از ضرورياتي مي باشند كه براي نيل به بهره وري مطلوب بايد مورد توجه مديران قرار گيردو اساسی ترین وظایف مدیردر سیستم، مدیریت منابع انسانی و کاهش هزینه های مرتبط با آن (دستمزد پرسنل بخش عمدهای از هزینههای جاری شرکتها را به خود اختصاص میدهد )و در نهایت بالا بردن راندمان کاری وافزایش خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان می باشد.
مدیرعامل شرکت واحد تصریح کرد:اتوبوسرانی با برنامه ریزیهای انجام یافته و مدیریت جهادی و استفاده درست و بجا از دانش و مهارتهای نیروی انسانی موجود و همچنین در نظر گرفتن اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و عمل به آن، باعث شده با توجه به کمبود نیروی انسانی در واحد های مختلف شرکت خللی در روند امورات شرکت و کیفیت خدمات رسانی بوجود نیاید.
جلالی همچنین در پایان تصریح کرد: توجه به اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری بخشی از خطوط و امور اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیز یکی دیگر از عواملی بوده که باعث گردیده علیرغم کاهش چشمگیر نیروی انسانی خدمات رسانی با روحیه جهادی در حال انجام باشد.
[ad_2]
منبع : shahryarnews |
ثبت دیدگاه