حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، اتوبوسرانی همچنان در صف اول خدمت رسانی

شناسه : 7804 24 اکتبر 2017 - 11:00 234 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمت رسانی موفق این شرکت علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، سخن گفت. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی […]

علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، اتوبوسرانی همچنان در صف اول خدمت رسانی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمت رسانی موفق این شرکت علیرغم کاهش 220نفری پرسنل، سخن گفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن می باشد شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز  از سال 93 شاهد کاهش نیرو و بازنشسته شدن عده کثیری از کارکنان به جهت اتمام سنوات خدمتی می باشد و به همین جهت  نسبت به سالهای گذشته  با تعداد نیروی انسانی کمتری در حال خدمات رسانی می باشد.
وی افزود: وجود ساختار سازماني مناسب، روشهاي اجرائي كارآمد، تجهيزات و ابزار كار سالم، فضاي كار متعادل و از همه مهمتر نيروي انساني واجد صلاحيت و شايسته از ضرورياتي مي باشند كه براي نيل به بهره وري مطلوب بايد مورد توجه مديران قرار گيردو اساسی ترین وظایف مدیردر سیستم،  مدیریت منابع انسانی و کاهش هزینه های مرتبط با آن (دستمزد پرسنل بخش عمده‌ای از هزینه‌های جاری شرکت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد )و در نهایت بالا بردن راندمان کاری وافزایش خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان می باشد.
مدیرعامل شرکت واحد تصریح کرد:اتوبوسرانی با برنامه ریزیهای انجام یافته و مدیریت جهادی و استفاده درست و بجا از دانش و مهارتهای نیروی انسانی موجود و همچنین در نظر گرفتن  اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و عمل به آن، باعث شده با توجه به کمبود نیروی انسانی در واحد های مختلف شرکت خللی در روند امورات شرکت و کیفیت خدمات رسانی بوجود نیاید.
جلالی همچنین در پایان تصریح کرد: توجه به اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری بخشی از خطوط و امور اتوبوسرانی به بخش خصوصی نیز یکی دیگر از عواملی بوده که باعث گردیده علیرغم کاهش چشمگیر نیروی انسانی خدمات رسانی با روحیه جهادی در حال انجام باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.