حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خانه‌های تاریخی که تبدیل به اداره شده‌اند، باید تخلیه‌ شود/خانه‌های تاریخی تبدیل به هتل و رستوران شود

شناسه : 8964 23 نوامبر 2017 - 13:33 292 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برخی خانه‌های تاریخی تبدیل به اداره شده‌اند که باید تخلیه‌شده و در جای دیگری برای خود ساختمان اجاره کنند چرا که این بناها باید به هتل یا رستوران و دیگر موضوعات مرتبط با گردشگری تبدیل شود و در شروع،منطقه ارس می‌تواند اقدام کند. به گرارش تبریز ما، مجید خدابخش […]

خانه‌های تاریخی که تبدیل به اداره شده‌اند، باید تخلیه‌ شود/خانه‌های تاریخی تبدیل به هتل و رستوران شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برخی خانه‌های تاریخی تبدیل به اداره شده‌اند که باید تخلیه‌شده و در جای دیگری برای خود ساختمان اجاره کنند چرا که این بناها باید به هتل یا رستوران و دیگر موضوعات مرتبط با گردشگری تبدیل شود و در شروع،منطقه ارس می‌تواند اقدام کند.

به گرارش تبریز ما، مجید خدابخش ظهر امروز در نشست ستاد ملی تبریز 2018 که با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: در نشستی که با معاون اول رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از نمایندگان استان در مجلس داشتیم، قرار شد تا 10 پروژه شاخص معرفی شود تا در سال جاری و قانون بودجه 97 بحث هزینه در خصوص آن طرح‌ها مشخص شود.

وی گفت: یکی از مسائلی که در بحث گردشگری اهمیت دارد چگونگی جذب و جلب گردشگر خارجی و داخلی است که در راستای گردشگر خارجی باید اقداماتی انجام‌ شده و اتفاقاتی در تبریز 2018 بیفتد که بتوانیم گردشگر خارجی جذب کنیم.

خدابخش در ادامه با اشاره به بحث معرفی تبریز به‌عنوان شهر گردشگر تصریح کرد: اگر بخواهیم تبریز به‌عنوان شهر گردشگری معرفی شود، باید بدانیم که این بحث با شهر معمولی فرق خواهد داشت و عمدتاً باید روی آن متمرکز شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب شهر تبریز خانه‌های تاریخی است، شاهد هستیم که برخی خانه‌های تاریخی تبدیل به اداره شده‌اند که این خانه‌های تاریخی باید تخلیه‌شده و در جای دیگری برای خود ساختمان اجاره کنند تا این بناها به هتل یا رستوران و دیگر موضوعات مرتبط با گردشگری تبدیل شود و در شروع از منطقه ارس می‌خواهیم برای این کار اقدام کند.

وی ادامه داد: یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که می‌تواند جلب گردشگری کند برای نمونه خانه‌های قدیمی و تاریخی و ارائه غذاهای سنتی در همین خانه‌های تاریخی است که نمونه‌ای از ظرفیت‌ها در بخش گردشگری است.

خدابخش تأکید کرد: همه مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها و صاحبان فکر و اندیشه باید تلاش کنند، با برگزاری رویدادهای متنوع هنری و فرهنگی و ورزشی اتفاقاتی در تبریز 2018 زمینه جذب گردشگر فراهم شود.

وی در ادامه با تأکید بر انتخاب شعاری برای معرفی هرچه بهتر تبریز، خاطرنشان کرد: باید یک شعار مناسب برای برند سازی تبریز انتخاب شود چراکه برندسازی اصلی‌ترین موضوعی است که هر کشور و هر صنعتی برای خود دارد و با آن نام تشویق ذهنی می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.