حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام آمادگی استان وان ترکیه برای همکاری در برنامه‌های گردشگری «تبریز 2018»

شناسه : 6885 30 سپتامبر 2017 - 14:56 211 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار وان گفت: حضور شهرداری تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه، زمینه ارزشمندی برای همکاری وان در برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 به شمار می‌رود. به گزارش تبریز ما، مراد زولواوغلی در بازدید از غرفه تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان اظهار داشت: این نمایشگاه، امسال با محوریت شهرداری‌ها، اتاق‌های بازرگانی، […]

اعلام آمادگی استان وان ترکیه برای همکاری در برنامه‌های گردشگری «تبریز 2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار وان گفت: حضور شهرداری تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه، زمینه ارزشمندی برای همکاری وان در برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 به شمار می‌رود.

به گزارش تبریز ما، مراد زولواوغلی در بازدید از غرفه تبریز در هشتمین نمایشگاه گردشگری وان اظهار داشت: این نمایشگاه، امسال با محوریت شهرداری‌ها، اتاق‌های بازرگانی، صنایع و نمایندگان بخش خصوصی، حایز ویژگی‌‌ها و مزیت‌های مهمی شده است.

وی اضافه کرد: حضور فعال در برنامه‌های اجرایی تبریز 2018، از موضوعات مهمی است که نمایشگاه گردشگری وان در صدد همکاری و مشارکت با آن بر آمده است.

استاندار وان خاطرنشان کرد: در این راستا خرسندیم که میزبان عزیزمان‌مان از شهرداری تبریز هستیم و امیدواریم این میزبانی، فرصت‌ همکاری‌های فرهنگی و گردشگری بعدی را فراهم کند.

هشتمین نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه تا نهم مهر در وان ترکیه، پذیرای فعالان گردشگری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.