حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرام دبیری رئیس شورای شهرستان تبریز شد

شناسه : 7109 07 اکتبر 2017 - 8:30 253 بازدید

[ad_1] تبریز ما: در اولین جلسه رسمی شورای شهرستان تبریز شهرام دبیری از سوی اعضای شورای شهرستان تبریز به ریاست این شورا انتخاب شد. به گزارش تبریز ما،  اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان تبریز با حضور و دعوت دکتر شهرتی فر فرماندار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان به ریاست سنی شهرام دبیری اسکویی […]

شهرام دبیری رئیس شورای شهرستان تبریز شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: در اولین جلسه رسمی شورای شهرستان تبریز شهرام دبیری از سوی اعضای شورای شهرستان تبریز به ریاست این شورا انتخاب شد.

به گزارش تبریز ما،  اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان تبریز با حضور و دعوت دکتر شهرتی فر فرماندار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان به ریاست سنی شهرام دبیری اسکویی و منشی گری خانم آرزو مبصری سردرودی تشکیل شد.

پس از انجام مراسم تحلیف ، انتخابات داخلی هیئت رئیسه انجام و اعضای هیئت رئیسه به ترتیب ذیل انتخاب شدند و طی این انتخابات اعضای هئیت رئیسه شورای شهرستان تبریز انتخاب شدند.

بر این اساس و با رای اعضای شورای شهرستان تبریز، شهرام دبیری اسکوئی با ۷ رای به عنوان رئیس، عباس جباریلر با ۷ رای به عنوان نائب رئیس، رسول نظامی با ۷ رای به عنوان دبیر اول، محمدرضا سفیدی با ۷ رای به عنوان دبیر دوم، خانم آرزو مبصری با ۷ رای به عنوان سخنگو، محمد صدیق با ۷ رای به عنوان خزانه دار، غلامحسین مسعودی ریحان با ۷ رای به عنوان نماینده شهرستان تبریز در شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهرستان تبریز منتخب شوراهای شهرهای شهرستان تبریز به این شرح هستند :

– دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز
– یک نفر از شورای اسلامی سردرود
یک نفر از شورای اسلامی شهر خسروشاه
– یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر باسمنج
– یک نفر از بخش مرکزی شهرستان تبریز
– یک نفر از بخش خسروشاه

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.