حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

والیبال شهرداری تبریز روی سکو خواهد رفت . سخن از قهرمانی سخت است

شناسه : 7338 12 اکتبر 2017 - 4:17 279 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز بیان کرد: با وجود پیروزی بزرگ تیم والیبال شهرداری تبریز هنوز زود است در مورد مدعی قهرمانی بودن این تیم سخن بگوییم. میر‌معصوم سهرابی ظهر امروز در تبریز اظهار داشت: تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات خود را پیش از سایر تیم ها آغاز و دوره آماده‌سازی منظمی […]

والیبال شهرداری تبریز روی سکو خواهد رفت . سخن از قهرمانی سخت است
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز بیان کرد: با وجود پیروزی بزرگ تیم والیبال شهرداری تبریز هنوز زود است در مورد مدعی قهرمانی بودن این تیم سخن بگوییم.

میر‌معصوم سهرابی ظهر امروز در تبریز اظهار داشت: تیم والیبال شهرداری تبریز تمرینات خود را پیش از سایر تیم ها آغاز و دوره آماده‌سازی منظمی را داشته و کادر فنی مجربی داشته و بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده است.

وی گفت: هفته نخست این تیم در تهران دست به کار بزرگی زده و پیروزی با ارزشی برابر مدافع عنوان قهرمانی به دست آورده و این تیم را در خانه‌اش مغلوب کرده است.

مدیر باشگاه شهرداری تبریز گفت: با وجود این پیروزی قابل وصف برابر تیم پیکان هنوز زود است که درباره مدعی قهرمانی بودن تیم والیبال شهرداری تبریز سخن گویم، اما آنچه مسلم است تیم شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خوب این فصل بوده و انشاالله در پایان فصل در یکی از سکوهای اول تا سوم این رقابت ها قرار گیرد.

وی در مورد بازی سخت تیمش در هفته دوم گفت: با توجه به اینکه بازی ‌ دوم تیم نیز در تهران بود، تیم شهرداری بعد از بازی برابر پیکان در تهران ماندگار شد تا با آمادگی بیشتر به مصاف سایپا رود و پیروزی برابر این تیم نیز دور از دسترس نبوده و امیدواریم با برتری در بازی برابر سایپا، تیم شهرداری را در صدر جدول لیگ برتر در شروع مسابقات شاهد باشیم.

در هفته نخست لیگ برتر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز در تهران برابر پیکان به برتری 3 بر 2 دست یافت. شاگردان بناکار عصر امروز در دومین بازی خود به مصاف تیم سایپا می‌روند.

تیم شهرداری تبریز در این رقابت‌ها سابقه کسب مقام سوم را دارد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.