حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره تبریزیم، با پشتوانه همدلی و همت جمعی شکل گرفته‌است/ تئاتر ایران، مدیون تبریز

شناسه : 13149 30 آوریل 2018 - 14:32 524 بازدید

تبریز ما: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم، با پشتوانه یک همت جمعی، شکل گرفته و بانی این همدلی و همگرایی نیز شهرداری تبریز بوده‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، شهرام کرمی، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و […]

جشنواره تبریزیم، با پشتوانه همدلی و همت جمعی شکل گرفته‌است/ تئاتر ایران، مدیون تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم، با پشتوانه یک همت جمعی، شکل گرفته و بانی این همدلی و همگرایی نیز شهرداری تبریز بوده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، شهرام کرمی، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: جای خوشحالی است که در جریان جشنواره بین‌المللی تبریزیم، شاهد همت مشترک و همگرایی سایر دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان نیز  هستیم و مجموعه شهرداری، بانی این اتفاق خوب شده است.

 وی با اشاره به این‌که تبریز معروف به اولین‌ها و مدخل هنرهای مختلف از جمله تئاتر است، افزود:  تئاتر ایران، مدیون حضور هنرمندان تبریزی است و با این پیشینه و این تلاش و همت، می‌توان برای روزهای آینده بسیار امیدوار بود و با یک چشم‌انداز خوب، منتظر اتفاقات بزرگ‌تر در عرصه تئاتر بود.

کرمی خاطرنشان کرد: این جشنواره، با سختی‌های زیاد شکل گرفته و  وظیفه دارم که از تک‌تک هنرمندانی که در شکل‌گیری این رویداد خجسته، نقش داشتند، قدردانی کنم.

وی متذکر شد: هنرمندان این توانایی و ظرفیت را دارند که قانع باشند و تلاش کنند تحت سخت‌ترین شرایط، به ایده‌آل‌های خود نزدیک شوند؛ سختی‌ها، وقتی شیرین می‌شوند که بدانیم موثریم و می‌توانیم در رشد و توسعه هنر، اتفاقات مهم شکل داشته باشیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد:  در یک ماه اخیر، در دو رویداد مهم نمایش در این شهر حضور داشته ام؛ این‌که مجموعه مسئولان این شهر، برای پیشرفت این هنر تلاش می‌کنند، شکی نیست و ما نیز در بخش دولتی، همین تلاش را پیش گرفته‌ایم.

کرمی متذکر شد: جدا از مدیران شهری و استانی، انتخاب یک ژانر ویژه در این جشنواره، می‌تواند به تئاتر در فضای بیرونی کمک کند؛ تئاتر فضای باز، به مخاطب مردمی نزدیک‌تر است؛ این ژانر نمایشی، از سالن‌ها فاصله گرفته و در دل‌ها می‌نشیند.

وی با اشاره به این‌که تلاش جمعی این جشنواره، نشان از درک و اشراف مسئولان فرهنگی این شهر دارد، اظهار امیدواری کرد این رویداد ارزشمند، همچنان تداوم داشته باشد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تا وقتی که هنرمندان، عاملان اصلی اتفاقات هنری باشند و مسئولان دلسوز نیز توجه داشته باشند، می‌توانیم شاهد اتفاقات خجسته در عرصه تئاتر باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.