حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشکل تملک بزرگراه تبریز-سهند حل شد/پروژه، تکه‌تکه زیر بار ترافیکی می‌رود

شناسه : 9597 14 دسامبر 2017 - 4:11 248 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: بر اساس پیگیری استاندار محترم، تلاش تعدادی از نماندگان مجلس و عنایت مسئولان شهرهای جدید، مشکل تملک اراضی بزرگراه تبریز-سهند حل شده است. به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی با بیان این‌که مشکل عمده پروژه، تملک است، اظهار داشت: روز گذشته در تهران با مسئولان شهرهای جدید […]

مشکل تملک بزرگراه تبریز-سهند حل شد/پروژه، تکه‌تکه زیر بار ترافیکی می‌رود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: بر اساس پیگیری استاندار محترم، تلاش تعدادی از نماندگان مجلس و عنایت مسئولان شهرهای جدید، مشکل تملک اراضی بزرگراه تبریز-سهند حل شده است.

به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی با بیان این‌که مشکل عمده پروژه، تملک است، اظهار داشت: روز گذشته در تهران با مسئولان شهرهای جدید کشور به توافق رسیدیم تا مبلغ 4 میلیارد تومان برای آزادسازی ملکی که مربوط به یکی از نهادهاست، کمک شود.

وی اضافه کرد: چک این مبلغ صادر شده و این هفته کارگاه فعال می‌شود. مبلغی نیز برای تملک زمین افرادی که در این مسیر دارای ملک هستند، توافق شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم پروژه را بر اساس وعده 12 تا 18 ماهه، به بهره‌برداری برسانیم. البته با توجه به این‌که 15 کیلومتر از جاده آسفالت‌شده، تلاش داریم مسیر را به صورت تکه‌تکه زیر بار ترافیکی ببریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.