حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلوگیری از معضل طغیان آب با احداث فاز سوم کانال رواسان

شناسه : 7842 25 اکتبر 2017 - 9:44 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با تکمیل کانال رواسان، مشکل آب گرفتگی معابر این محله در فصول بارندگی که از مشکلات اساسی منطقه است، رفع می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۷ تبریز علی فرخی افزود: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز سیلاب […]

جلوگیری از معضل طغیان آب با احداث فاز سوم کانال رواسان
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با تکمیل کانال رواسان، مشکل آب گرفتگی معابر این محله در فصول بارندگی که از مشکلات اساسی منطقه است، رفع می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۷ تبریز علی فرخی افزود: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز سیلاب شهری و همچنین توسعه خدمات شهری احداث فاز ۳ کانال رواسان با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی افزود: طول این کانال ۴۷۰ متر ، عرض آن ۴ متر و ارتفاع آن ۲.۵ متر است که از میدان شهید چمران تا پل تراکتور سازی ادامه خواهد داشت.

فرخی اجرای فضای سبز و نصب سیستم روشنایی را از دیگر اقدامات تکمیلی در فاز سوم کانال رواسان خواند.

شهردار منطقه ۷ تبریز تصریح کرد: با احداث این کانال، معضل طغیان آب که در فصل بارندگی موجب گلایه و نارضایتی شهروندان بود، رفع و هدایت آب های با سرعت و کیفیت بهتری صورت می گیرد.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.