حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور مستندسازان برتر کشور، فرصتی برای تولید آثار مشترک با موضوع«تبریز»

شناسه : 10294 01 ژانویه 2018 - 9:21 178 بازدید

[ad_1] تبریز ما: قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حضور مستندسازان برتر کشور در تبریز را فرصتی برای همکاری و تولید آثار مشترک با موضوع تبریز عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، سید محمدمهدی طباطبایی‌‎نژاد اظهار کرد: 70 نفر از مستندسازان برجسته کشور و برگزیدگان یازدهمین جچشنواره سینمای مستند امروز در تبریز حاضر […]

حضور مستندسازان برتر کشور، فرصتی برای تولید آثار مشترک با موضوع«تبریز»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حضور مستندسازان برتر کشور در تبریز را فرصتی برای همکاری و تولید آثار مشترک با موضوع تبریز عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، سید محمدمهدی طباطبایی‌‎نژاد اظهار کرد: 70 نفر از مستندسازان برجسته کشور و برگزیدگان یازدهمین جچشنواره سینمای مستند امروز در تبریز حاضر شده اند تا با فرهنگ و تمدن این شهر تاریخی آشنا شوند.

وی ادامه داد:یقینا در این مدت اقامت کوتاه امکان تولید آثار مستند فراهم نخواهد شد اما مستندسازان در مدت زمان حضور خود در تبریز می توانند انتخاب سوژه داشته باشند.

قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه داد: امیدواریم این سفر فرصتی را برای مستندسازان فراهم کند تا بتوانند سوژه های خود از تبریز را به تصویر بکشند.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: شهر تاریخی تبریز نقش برجسته ای در تاریخ و فرهنگ کشورمان دارد از این رو مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی توجه ویژه ای به تبریز داشته و  از این پس با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی بیشتر به این شهر توجه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مشارکت سه جانبه ای در زمینه تولید مستند با موضوع تبریز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تداوم این همکاری افزود:سعی میکنیم با همکاری نهادهای فرهنگی متولی تبریز سال آینده همزمان با برگزاری دوازدهیمن دوره سینما حقیقت در تهران مرور آثار برگزیده دوره دوازدهم را در تبریز می توانیم داشته باشیم.

گفتنی است کاروان سینماحقیقت تا روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۶ میهمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز خواهند بود.

این برنامه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و خانه مستند تبریز نیز همراه است.

سفر کاروان سینماحقیقت به تبریز، از اولین برنامه‌های فرهنگی هنری در چارچوب اعلام سال ۲۰۱۸ با عنوان TABRIZ 2018 پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است.

گفتنی است که در طول برپایی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، آیین نکوداشت مستندسازان آذربایجان شرقی با نمایش آثار و تقدیر از ۲۱ مستندساز برجسته‌ی این خطه برگزار شده بود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.