حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قدردانی سرپرست شهرداری تبریز از تلاش بی‌وقفه پاکبانان در ایام عزاداری

شناسه : 6909 02 اکتبر 2017 - 7:12 199 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز، از تلاش بی‌وقفه عوامل خدمات شهری در تنظیف و پاکسازی سطح شهر در ایام عزاداری قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در بازدید از سطح شهر خاطرنشان کرد: از نخستین روز ماه محرم، شاهد بودیم که عملیات خدماتی، بلافاصله پس از پایان دستجات شبانه، تا پاسی از […]

قدردانی سرپرست شهرداری تبریز از تلاش بی‌وقفه پاکبانان در ایام عزاداری
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز، از تلاش بی‌وقفه عوامل خدمات شهری در تنظیف و پاکسازی سطح شهر در ایام عزاداری قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در بازدید از سطح شهر خاطرنشان کرد: از نخستین روز ماه محرم، شاهد بودیم که عملیات خدماتی، بلافاصله پس از پایان دستجات شبانه، تا پاسی از شب در سطح شهر ادامه می‌یافت؛ همین امر موجب شد وضعیت مناسبی در برنامه کلی تنظیف شهر حاکم باشد؛ با این حال، با پایان دستجات و عزاداری‌های خیابانی دهه اول محرم، پاکبانان تلاشگر، با تعصب و جدیت مثال‌زدنی، عملیات پاکسازی شبانه را تداوم بخشیدند.

اسحقی خاطرنشان کرد: حذف داربست‌های زاید، شست‌وشوی معابر، پاکسازی بنرهای تاریخ‌گذشته و لایروبی کانال‌ها و آبروها، از فعالیت‌های قابل‌توجه در سطح شهر بوده که با پشتیبانی تیم‌های خدمات شهری و پاکبانان عزیزمان در مناطق ۱۰ گانه، به صورت شبانه اجرا شده است.

سرپرست شهرداری تبریز، همکاری صمیمانه هیئات حسینی و دستجات عزاداری را ویژگی بارز برنامه خدماتی محرم خواند و افزود: در سایه این همکاری، خوشبختانه مدت تولید زباله و جمع‌آوری آن به حداقل رسید و روی هم رفته روند نسبتاً مطلوبی در برنامه خدماتی و پاکسازی سطح شهر شاهد بودیم.

اسحقی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حجم زباله تولیدی گفت: با توجه به این که سنت حسنه نذری، معمولاً در هفته‌های آتی نیز ادامه دارد، معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند، باید این موضوع را در برنامه‌های خدماتی روزانه لحاظ کرده و تدارک لازم برای این موضوع را پیش‌بینی کند.

وی با اشاره به این‌که خدمات شهری در محور بازار تاریخی، بیشترین نمود را داشته است، گفت: خوشبختانه حضور منسجم نیروهای خدماتی و  پاکسازی مداوم بازار موجب شد آئین‌های تاریخی این ایام، به صورت آبرومندانه در این محور تاریخی برگزار شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.