حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر از گروه آینا توسط رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ترکیه

شناسه : 13309 19 می 2018 - 14:04 229 بازدید

تبریز ما: گروه نمایش آینا به خاطر حضور موفق و تاثیرگذار در فستیوالهای بین المللی و کسب عنوان سفیران صلح و دوستی ایران در چندین دوره مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، علی فتوحی، سرپرست گروه نمایش آینا در این خصوص گفت: آخرین حضور بین المللی گروه نمایش آینا در فستیوال بین المللی […]

تقدیر از گروه آینا توسط رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ترکیه
پ
پ


تبریز ما: گروه نمایش آینا به خاطر حضور موفق و تاثیرگذار در فستیوالهای بین المللی و کسب عنوان سفیران صلح و دوستی ایران در چندین دوره مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، علی فتوحی، سرپرست گروه نمایش آینا در این خصوص گفت: آخرین حضور بین المللی گروه نمایش آینا در فستیوال بین المللی ایتوس آنکارا بود که با نمایش سرود صدهزار افلیای عاشق نوشته دکتر قطب الدین صادقی و با بازی میترا آهور و آهنگسازی مسعود محمدیان اجرا شد.

وی افزود: این نمایش با موضوع ضد جنگ و به کشتار کردهای عراق در عملیات انفال در دوران حکومت صدام حسین می پردازد.

به گفته  سرپرست گروه نمایش آینا حضور این گروه در فستیوال جهانی ایتوس آنکارا بدون هیچگونه حمایت دولتی و یا ارگانی شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر از کشور بوسنی و هرزگوین برای حضور این گروه در فستیوال بین المللی آئین های سنتی و بومی با نمایش چمچه دعوت شده است.

علی فتوحی، گفت: موضوع این نمایش آئینی و بومی در خصوص آیین تمنای باران می باشدکه درصورت حمایت مسئولان شهری و استانی خواهیم توانست به عنوان نماینده کشور و شهر تبریز حضور یابیم .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.