حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تاکید مدیرعامل سازمان میادین تبریز بر تقویت روحیه تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان

شناسه : 7738 23 اکتبر 2017 - 5:22 379 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل سازمان میادین شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت روحیه تکریم ارباب رجوع در بین پرسنل این سازمان تاکید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، جواد صدیقی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از محورهای توسعه فرهنگ اداری در مجموعه بزرگ شهرداری […]

تاکید مدیرعامل سازمان میادین تبریز بر تقویت روحیه تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل سازمان میادین شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت روحیه تکریم ارباب رجوع در بین پرسنل این سازمان تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، جواد صدیقی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از محورهای توسعه فرهنگ اداری در مجموعه بزرگ شهرداری است ، به دست آوردن رضایت مندی مردم در عین رعایت دقیق آئین نامه های قانونی و اداری و التزام عملی به قوانین را لازمه موفقیت و پیشبرد اهداف سازمانی اعلام کرد.

 صدیقی با اشاره به اینکه هرگونه خدمت و تلاش در جهت جلب رضایت ارباب رجوع، رضایت و خشنودی خدا را فراهم می کند تصریح کرد: تمام تلاش و کوشش ما باید در راستای رسیدگی به مشکلات همشهریان و ارائه خدمات هرچه بهتر به همشهریان عزیز باشد.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به مشکلات همشهریان و مراجعه کنندگان به سازمان، برنامه ملاقات مردمی به صورت مرتب در سازمان برگزار می گردد افزود: ارائه خدمات بهتر و شایسته تر تنها در سایه تعامل بیشتر با مردم و مراجعه کنندگان و کسب رضایت آنها و وصول فکر و طرح از پیشنهادها و انتقادات آنها مقدور است. بنابراین لازم است همه پرسنل اداری و اجرایی، با روی گشاده با مراجعه کنندگان برخورد کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.