حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایجاد و راه اندازی موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهداء وادی رحمت

شناسه : 8732 18 نوامبر 2017 - 6:04 177 بازدید

تبریز ما: موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهداء وادی رحمت شهرداری تبرذیز ایجاد و راه اندازی می شود.  به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت راه اندازی می شود. احد فلاحی ، با اعلام این خبر افزود: موزه تخصصی آثار شهدا […]

ایجاد و راه اندازی موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهداء وادی رحمت
پ
پ


تبریز ما: موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهداء وادی رحمت شهرداری تبرذیز ایجاد و راه اندازی می شود.

 به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، موزه تخصصی آثار شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت راه اندازی می شود.

احد فلاحی ، با اعلام این خبر افزود: موزه تخصصی آثار شهدا توسط سازمان آرامستان های شهرداری تبریز و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف نگهداری متمرکز بخشی از آثار شهدا در دوران جنگ تحمیلی در گلزار شهدای وادی رحمت و در کنار قبور این شهدا تاسیس خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: فراخوان جمع آوری آثار شهدا بزودی توسط این سازمان منتشر خواهد شد و علاقمندان و کسانی که آثاری از شهداء جنگ تحمیلی دارند می توانند با تحویل این آثار در راه اندازی این موزه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز را یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از هنرمندان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس نیز خود برای تحویل آثار و یادگارهای شهدا اعلام آمادگی نموده اند که ان شاءالله در تلاش هستیم با ایجاد محلی مناسب و در خور شأن این آثار بتوانیم حافظ و امانت دار خوبی برای این آثار باشیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه با بیان اینکه در راه اندازی این موزه قطعا از متخصصان امر بهره خواهیم گرفت افزود: ایجاد موزه آثار شهدا قدمی بسیار کوچک در راستای بیان ارزش ها و جانفشانی های شهداء 8 سال دفاع مقدس است که ان شاءالله بتوانیم با ایجاد این موزه گامی هرچند کوچک در این راه برداریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.