حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

شناسه : 32898 20 فوریه 2020 - 15:48 733 بازدید

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد. به گزارش تبریزما به نقل از ایرنا-داود قاسم زاده اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز منتهی به ساعت هشت صبح، برابر با ۱۱۵ بوده و برای گروه‌های حساس ناسالم است. وی افزود: […]

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است
پ
پ
مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد.

به گزارش تبریزما به نقل از ایرنا-داود قاسم زاده اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز منتهی به ساعت هشت صبح، برابر با ۱۱۵ بوده و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی افزود: در این شرایط توصیه می‌شود، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، شاخص آلودگی از ۰ تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰هوای سالم، از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و هم‌چنین از ۱۵۰ الی ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ها و شاخص آلودگی بیش از ۲۰۰ نیز وضعیت بحرانی آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.