حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات جابجایی تاسیسات و عرشه‌گذاری تقاطع غیرهمسطح کوی استانداری، در آستانه تکمیل

شناسه : 8120 04 نوامبر 2017 - 8:00 409 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح کوی استانداری به نصر و همچنین عرشه‌گذاری این پروژه در چند روز آینده به پایان می‌رسد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار  افزود: احداث سه پایه مربوط به پروژه تقاطع غیرهمسطح کوی […]

عملیات جابجایی تاسیسات و عرشه‌گذاری تقاطع غیرهمسطح کوی استانداری، در آستانه تکمیل
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح کوی استانداری به نصر و همچنین عرشه‌گذاری این پروژه در چند روز آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار  افزود: احداث سه پایه مربوط به پروژه تقاطع غیرهمسطح کوی استانداری به نصر به پایان رسیده و در چند روز آینده عرشه پل نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: با احداث این پروژه کوی های استانداری، نصر، سپهر و ولیعصر از بن بست بودن خارج شده و دسترسی آنها به نقاط مختلف شهر و به یکدیگرامکان پذیر خواهد شد.

شهردارمنطقه تصریح کرد: با اتمام عملیات تاسیسات شهری آب ، فاضلاب ، برق و گاز هفت رمپ ولوپ واقع در اتوبان پاسداران آماده آسفالت ریزی خواهد شد.

هوشیار در ادامه با بیان اینکه برای احداث  این پروژه ۲۵۰ میلیارد ريال هزینه می شود در ادامه گفت: تقاطع غیرهمسطح اتصال کوی استانداری و نصر از دو پل با عرشه بتنی برروی اتوبان ودرفاز دوم دوکمال تشکیل شده است.

هوشیار در این رابطه افزود : پل روگذر دوکمال با هدف اتصال فاز دوم بزرگراه دوکمال به فاز سوم آن به طول ۱۰۵ متر و به عرض ۲۴ متر در حال اجرا است.وی درخصوص اقدامات انجام یافته دراین قسمت از پروژه نیز گفت : با تملک املاک واقع درمسیر پل دوکمال ورفع معارضین ، احداث شمع و فونداسیون پایه پل شروع شده است .

وی به مشخصات پل دوم نیز اشاره نمود و گفت : پل روگذر اتصال کوی های استانداری و نصر به یکدیگر با ۵۰ متر طول و ۳۳ متر عرض طراحی شده است

شهردار منطقه پنج همچنین به احداث رمپ و لوپ های این تقاطع اشاره نمود و گفت : ۷رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح با ۳۳۰۰ متر طول و ۸ متر عرض طراحی شده است.

هوشیار طول مسیر اصلی این پروژه بزرگ را ۲۶۰۰ متر اشاره کرد و گفت : برای این پروژه ۲۵۰ میلیارد ريال اعتبار پیش بینی شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.