حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش‌بینی بارش برف و وزش باد از شنبه در آذربایجان شرقی

شناسه : 32739 08 فوریه 2020 - 15:45 835 بازدید

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از پیش‌بینی بارش برف، کاهش محسوس دما و وزش باد گاهی شدید از اوایل شنبه ۱۹ بهمن ماه در استان خبر داد. به گزارش تبریزما،افشین ابراهیمی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان، اظهار کرد: شرایط ناپایداری جوی از اوایل روز شنبه ۱۹ تا روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، […]

پیش‌بینی بارش برف و وزش باد از شنبه در آذربایجان شرقی
پ
پ

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از پیش‌بینی بارش برف، کاهش محسوس دما و وزش باد گاهی شدید از اوایل شنبه ۱۹ بهمن ماه در استان خبر داد.

به گزارش تبریزما،افشین ابراهیمی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان، اظهار کرد: شرایط ناپایداری جوی از اوایل روز شنبه ۱۹ تا روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، کلیه نواحی به ویژه نواحی جنوبی و کوهستانی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به بارش برف و کولاک برف و مه در استان افزود: مه گرفتگی و کاهش دید، لغزندگی، یخبندان و اختلال تردد در معابر شهری و جاده های مواصلاتی مخصوصا جاده‌های کوهستانی و گردنه ها دور از انتظار نیست، از این رو توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و ضمن رعایت نکات ایمنی، تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی اقدام شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به این که وزش باد گاهی شدید(تا۸۰ کیلومتر بر ساعت) پیش بینی شده است، توصیه می شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خطرات ناشی از وزش باد، سقوط اشیاء و شکستن درختان انجام شود.

وی با اشاره به کاهش دما گفت: دما به صورت محسوس(۵-۱۰) درجه سیلسیوس کاهش خواهد یافت، از این رو توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه در خصوص مدیریت حامل‌های انرژی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، وی تاکید کرد: توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، هم‌استانی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.