حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح‌های زیست‌محیطی، مسیرگشایی و خدمات محله‌ای ، سه اولویت شهرداری منطقه۴ است

شناسه : 11527 04 فوریه 2018 - 9:08 195 بازدید

تبریز ما: پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ در سه اولویت زیست‌محیطی، طرح‌های مسیرگشایی و خدمات محله‌ای، پیگیری می‌شود. پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ در سه اولویت زیست‌محیطی، طرح‌های مسیرگشایی و خدمات محله‌ای، پیگیری می‌شود به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، اکبر امجدی در برنامه تلویزیونی تبریزیم با بیان این مطلب اظهار داشت: […]

طرح‌های زیست‌محیطی، مسیرگشایی و خدمات محله‌ای ، سه اولویت شهرداری منطقه۴ است
پ
پ

تبریز ما: پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ در سه اولویت زیست‌محیطی، طرح‌های مسیرگشایی و خدمات محله‌ای، پیگیری می‌شود.

پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ در سه اولویت زیست‌محیطی، طرح‌های مسیرگشایی و خدمات محله‌ای، پیگیری می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، اکبر امجدی در برنامه تلویزیونی تبریزیم با بیان این مطلب اظهار داشت: در برنامه زیست‌محیطی منطقه،  سال گذشته شاهد اجرای کانال خلیل‌آباد بودیم؛ امسال نیز پوشش کانال ستارخان عملیاتی شد و سال آینده نیز سایر اولویت‌های زیست‌محیطی منطقه شناسایی خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط متراکم و قدیمی حوزه شهرداری منطقه۴ گفت: نیمی از پروژه‌های مسیرگشایی شهر تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۴ واقع شده و همین امر موجب شده طرح‌های مسیرگشایی در برنامه منطقه جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
شهردار منطقه ۴ تبریز  با بیان این‌که تا پایان سال جاری،  شاهد سه رشته مسیرگشایی خواهیم بود، افزود: مراحل تملک و تخریب  امتداد خیابان قطران مابین حجتی و جایکنار، فیضیه به نظام‌پزشکی و باند کندروی ستارخان به پایان رسیده و عملیات تخریب هر یک نیز به زودی به پایان می‌رسد.
امجدی با بیان این‌که کمبود فضای شهری، از معضلات منطقه ۴ است، اظهار داشت: در چشم‌انداز کلی منطقه سعی شده مراکز فرهنگی، پارک‌های محله‌ای، خانه‌های سلامت و سایر فضاهای عمومی، توسعه یافته و بافت کلی منطقه متحول شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز ادامه داد: با توجه به بافت کلی منطقه و تاکیدات شهردار محترم، توسعه فضاهای عمومی و ایجاد سالن‌های چندمنظوره در ردیف اعتباری منطقه ۴ پیش‌بینی شده‌است تا در مواقع بحرانی، امکان امداد و اسکان به شهروندان فراهم باشد.
وی خاطرنشان کرد: پارک بزرگ تبریز، از موهبت‌های شهرداری منطقه ۴ است که سال آینده با حفظ ویژگی‌های کاربردی پارک، وارد فاز اجرایی می‌شود.
امجدی همچنین از افتتاح پنج پارک محله‌ای منطقه ۴ همزمان با هفته درختکاری سال جاری خبر داد و گفت: اسفندماه و همزمان با هفته منابع طبیعی، پنج پارک در خیابان‌های ستارخان، شهیدان ذاکر، حجتی و سربازی، تکمیل و تقدیم شهروندان می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز نبود ایستگاه آتش‌نشانی را از نگرانی‌های منطقه خواند و گفت: به همین منظور ایستگاه آتش نشانی میدان معلم توسط شهرداری منطقه ۴ احداث شده و به زودی توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، تجهیز و آماده افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به پروژه کف‌سازی و جداره‌سازی پیاده‌راه تاریخی داش‌ماغازالار خاطرنشان کرد: این پروژه مهم در راستای اهداف گردشگری هسته مرکزی شهر تدارک دیده شده و تا پایان سال، تکمیل شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.