حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهروندان فعالیت های شهرداری در حوزه مدیریت الودگی هوا را لمس می کنند

شناسه : 11180 24 ژانویه 2018 - 7:21 175 بازدید

تبریز ما: معاون حمل ونقل شهردار تبریز در خصوص مدیریت آلودگی هوا گفت: شهرداری تبریز در خصوص کاهش آلودگی هوای شهر فعالیت های مختلفی داشته است و شهروندان فعالیت های شهرداری در حوزه مدیریت الودگی هوا را لمس می کنند. به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی در نشست تخصصی مدیران رسانه های گروهی استان با […]

شهروندان فعالیت های شهرداری در حوزه مدیریت الودگی هوا را لمس می کنند
پ
پ


تبریز ما: معاون حمل ونقل شهردار تبریز در خصوص مدیریت آلودگی هوا گفت: شهرداری تبریز در خصوص کاهش آلودگی هوای شهر فعالیت های مختلفی داشته است و شهروندان فعالیت های شهرداری در حوزه مدیریت الودگی هوا را لمس می کنند.

به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی در نشست تخصصی مدیران رسانه های گروهی استان با اشاره به اینکه در زمینه کاهش آلایندگی وظیفه شهرداری مشخص است، افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا با تعاملات ایجاد شده از ۱۵ آذرماه بعد از تلاش های فراوان و شرایط خاص طرح محدوده آلودگی را ایجاد کردیم .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز ادامه داد: محدوده آلایندگی یا همان LEZمحدوده ای است که خودروهای فاقد معاینه فنی حق ورود به آن محدوده را ندارند از این رو باید تمام افراد دارای خودرو اقدام به دریافت معاینه فنی کنند .

وی تصریح کرد: در سیستم سیمفا که یک سیستم کشوری است بروز هر گونه اختلال و تخلف کاهش یافته است و حتما خودروها معاینه فنی می شوند .

یوسفی با اشاره به اینکه بعد از اعلام طرح LEZ مردم بیشترین حمایت و همراهی را با ما کردند، گفت: به قدری این طرح با استقبال روبرو شد که مردم از اول روز و حتی ۴ و یا ۵ صبح در مراکز حاضر می شدند تا برگه معاینه فنی دریافت کنند .

وی یادآور شد: با توجه به شرایط اضطرار در کنار محدوده آلایندگی طرح زوج و فرد نیز ایجاد شد که به علت همراهی مردم تردد یازده هزار خودرو از هسته مرکزی شهر کاهش یافته بود .

یوسفی تاکید کرد: این همراهی و حمایت مردم نشان می دهد که وقتی با مردم روراست و شفاف هستیم مردم نیز با ما همراه هستند و با علاقه جلو می روند .

معاون شهردار تبریز با اشاره به ۶ مرکز فعال معاینه فنی در تبریز، ابراز کرد: مراکز معاینه فنی ما توانایی معاینه ۶ دستگاه در هر ساعت و در یک خط را دارند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز متذکر شد: سیاست گذاری طرح محدوده آلایندگی برای هسته مرکزی شهر است زیرا اگر می خواستیم برای کل شهر انجام دهیم زمان زیادی طی می شد .

وی با اشاره به تردد خودروهای سنگین و اتوبوس ها، گفت: این خودروها غالباً در اطراف شهر تردد می کنند و امید است از طریق طرح بهسازی که ثبت نام نیز آغاز شده این مشکل نیز حل شود.

نشست تخصصی مدیران رسانه های گروهی استان آذربایجان شرقی درخصوص مدیریت آلودگی هوا با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه محبوب تبریز برگزار شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.