حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اتمام سریع خط یک مترو از اولویت های اساسی شورا / مترو تبریز پروژه ای ملی است نه یک پروژه محلی

شناسه : 12813 12 آوریل 2018 - 11:43 251 بازدید

تبریز ما: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز یکی از اولویت های اساسی شورا و شهرداری را اتمام خط یک مترو تبریز در سال 97 دانست. به گزارش تبریز ما، محمد فرج قلی زاده که امروز به همراه شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای شهر و همچنین محمد اسماعیل سعیدی از مترو […]

اتمام سریع خط یک مترو از اولویت های اساسی شورا / مترو تبریز پروژه ای ملی است نه یک پروژه محلی
پ
پ


تبریز ما: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز یکی از اولویت های اساسی شورا و شهرداری را اتمام خط یک مترو تبریز در سال 97 دانست.

به گزارش تبریز ما، محمد فرج قلی زاده که امروز به همراه شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای شهر و همچنین محمد اسماعیل سعیدی از مترو تبریز بازدید کرد، اظهار داشت: درخواست و خواهش از دولت این است که توجه ویژه ای به پروژه مترو تبریز داشته باشد زیرا مترو تبریز پروژه ای محلی نیست بلکه یک پروژه ملی و منطقه ای است که اهمیت بالایی داشته و به حمایت جدی نیاز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه مجموعه های زیادی در مترو تبریز سالیان سال است در مجموعه مترو تلاش دارندگفت: باید توجه داشته باشیم که تا به امروز در مترو تبریز کارهای زیادی انجام شده است اما چون قریب به اتفاق فعالیت ها زیر زمین و دور از چشم مردم است این فعالیت ها دیده نمی شوند.

فرج قلی زاده افزود: انشالله بعد از راه اندازی خط مترو، مردم خواهند دید که فرزندان آنها در این پروژه زیر زمینی چه کارهای بزرگی انجام داده اند.

وی گفت: مترو یک پروژه واقعا بزرگ و هزینه بر است و اگر دولت و دستگاههای دولتی به صورت جدی از این پروژه حمایت نکنند، زمان زیادی برای اتمام آن نیاز خواهد بود که این نیز مشکلی بر مشکلات شهر اضافه خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: طولانی شدن مدت زمان اجرای مترو شاید شیرینی تکمیل آن را از بین ببرد به همین منظور ما به عنوان نمایندگان مردم از دولت و نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در این رابطه شهرداری و شورای شهر را تنها نگذارند.

فرج قلی زاده گفت: اطلاع  دارم استاندار محترم در این خصوص به جد پیگیر هستند و زحمات زیادی می کشند اما انتظار ما این است که تمامی دستگاهها را با شهرداری همراه کنند، همراه ساختن دستگاههای خدمات ده با شهرداری در خصوص همکاری در جابجایی تاسیسات شهری سر راه مترو، هر اندازه بیشتر اتفاق بیفتد هم از لحاظ زمانی به نفع شهر است هم اینکه باعث کاهش هزینه ها خواهد شد.

عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: اتمام خط یک مترو تبریز از اولویت های اساسی مجموعه شهرداری و شورای شهر در سال 1397 است تا  بتوانیم لااقل از بخشی از خدماتی که انجام شده است شهروندان بتوانند بهره مند شوند.

وی افزود: در حالی که برای تکمیل خط یک مترو تبریز 650 میلیارد تومان پول نیاز است اما بودجه ای که دولت پیش بینی کرده است مبلغ 37 میلیارد تومان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: مجموعه شهرداری به هر نحوی که شده حاضر است سهم خود را به پروژه مترو تامین کند تا خط یک به اتمام برسد در عین حال دولت نیز باید سهم خود در مترو تبریز را تامین نماید تا پروژه سر موقع تکمیل شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.